Ik kan geen opnames afspelen

Programma’s die je opneemt, zijn vaak je favorieten. Die wil je dus graag zien. Als dat niet lukt is dat heel vervelend, maar waarschijnlijk wel op te lossen. Hoe? Met onderstaand stappenplan!

Stap 1. Controleer of het probleem zich voordoet op één of meerdere zenders

Controleer of de opnames die niet 'werken' van één of verschillende zenders zijn.

  • Het gaat om één specifieke zender.
    Dit lijkt op een incidentele storing. Mogelijk was er een signaalprobleem of een softwarefout, waardoor de opname is mislukt. Excuses voor het ongemak!
  • Het betreft meerdere zenders.
    Ga door naar stap 2.

Stap 2. Controleer of je de opnames nog terug kan vinden in de mediatheek


Dit doe je door op de Media-knop van de afstandsbediening te drukken.

  • De opnames zijn niet terug te vinden.
    Ga verder met stap 3.
  • De opnames zijn wel terug te vinden.
    Neem in dit geval contact op met de klantenservice van Caiway. We helpen je dan snel verder.

Stap 3. Controleer of pauzeren van Live TV wél werkt

  • Dit doe je door eerst op de Exit-knop te drukken, zodat je terug bent bij het televisiebeeld. Druk daarna op de pauzeknop. Deze informatie kan de Caiway Klantenservice op weg helpen als je contact opneemt.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).