Geen opnames kunnen bekijken

Programma’s die je opneemt, zijn vaak je favorieten. Die wil je dus graag zien. Als dat niet lukt is dat heel vervelend, maar waarschijnlijk wel op te lossen. Hoe? Met onderstaand stappenplan!

Stap 1. Herstart de digitale ontvanger

  • Herstart de digitale ontvanger. Dit doe je door de stekker van de ontvanger uit het stopcontact te halen, minimaal 10 seconden te wachten en weer terug te plaatsen.

Stap 2. Controleer of het probleem speelt bij één specifieke opname of bij alle opnames


  • Het betreft een specifieke opname.
    Waarschijnlijk is de opname mislukt door een (tijdelijk!) signaalprobleem of softwarefout. Hier is helaas niets aan te doen. Onze excuses!
  • Het betreft alle opnames.
    Ga door naar stap 3.

Stap 3. Herstel de fabrieksinstellingen

  • Als de harde schijf van de ontvanger benaderbaar is, kan het helpen om de fabrieksinstellingen te herstellen. Ga naar fabrieksinstellingen herstellen voor de handleiding van jouw specifieke ontvanger en volg de aanwijzingen op.
  • Opgelost? Mooi! Zo niet, ga dan verder naar stap 4.

stap 4. formatteer de harde schijf

Als bovenstaande stappen je probleem niet oplossen, dien je de harde schijf te formatteren. Zoek in het overzicht digitale ontvangers naar jouw ontvanger en selecteer harde schijf formatteren.

  • Let op! Bij het formatteren van de harde schijf gaan alle opnames verloren die momenteel zijn opgeslagen.

Als ook dit het probleem niet oplost, is de harde schijf mogelijk defect. We verzoeken je om contact op te nemen met de klantenservice. Onze collega’s helpen je graag verder!


Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.