Geen opnames kunnen bekijken of maken

Kun je niet opnemen en bestaande opnames ook niet meer afspelen? Volg onderstaande stappen om het probleem op te lossen.

Stap 1. herstart de digitale ontvanger

  • Dit doe je door de stekker van de ontvanger uit het stopcontact te halen. Wacht tien (of meer seconden) en sluit de ontvanger dan weer aan.

Stap 2. Formatteer de harde schijf


Als een herstart niet helpt, kan het formatteren van de harde schijf wellicht de oplossing zijn.

  • Let op! Bij het formatteren van de harde schijf gaan alle opnames verloren die momenteel zijn opgeslagen.

Lost dit het probleem niet op? Of is de optie om de harde schijf te formatteren niet beschikbaar? Neem dan contact op met de klantenservice van Caiway. Vertel de medewerker welke stappen je hebt doorlopen, zodat wij je snel en goed kunnen helpen.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.