Sneeuwbeeld

Sneeuw in beeld? Dat wil je uiteraard alleen tijdens de Olympische Winterspelen! Hopelijk helpen onderstaande stappen het probleem snel en definitief op te lossen.

Stap 1. Branden er lampjes op de ontvanger?

  • Nee, er branden geen lampjes.
    Ga verder met stap 2.
  • Ja, er branden wel lampjes.
    Ga verder met stap 3.

Verbreek de verzegeling van de glasaansluiting

Stap 2. Sluit de ontvanger op een ander stopcontact aan


Is het sneeuwprobleem opgelost?

  • Ja
    Mooi. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
  • Nee
    Neem contact met ons op. We helpen je dan persoonlijk verder.

Stap 3. Start de ontvanger opnieuw op

Is het probleem nu verdwenen?

  • Ja
    Probleem opgelost. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
  • Nee
    Ga verder met stap 4.

Stap 4. Controleer de SCART- of HDMI-kabel. Is die goed aangesloten?


Sluit de kabels goed en stevig aan. Helpt dit?

  • Ja
    Mooi. Graag gedaan!
  • Nee
    Ga verder met stap 5.

Stap 5. Zet de televisie op de juiste bron

Is het probleem opgelost?

  • Ja
    We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
  • Nee
    Neem contact met ons op zodat we je persoonlijk verder kunnen helpen.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).