Zwart beeld

Zwart beeld? Heel vervelend! We helpen je graag om dit op te lossen. Als je onderstaande stappen doorloopt, is de kans groot dat je snel weer naar je favoriete programma’s kijkt.

Heb je een ingebouwde ontvanger?

Als je digitale televisie kijkt via de ingebouwde ontvanger en zwart beeld ziet, kun je het beste de zenders opnieuw installeren. Meestal lost dit het probleem op. Als dit geen oplossing biedt, raden we aan contact op te nemen met de televisie-leverancier, bijvoorbeeld de (web) winkel waar je de tv hebt gekocht. Ook kun je contact opnemen met de fabrikant van het toestel zelf. Zij kunnen je beter helpen dan wij, aangezien de ingebouwde ontvanger geen Caiway-product is.

Digitale ontvanger

{{ index + 1 }}
{{ step.title }}

{{ step.title }}

Wat zie je precies in beeld?

  • Het Caiway-logo
    Ga verder met stap 2
  • Een foutmelding
    Op Foutmeldingen vind je oplossingen voor specifieke foutmeldingen.
  • Niets, het beeld is helemaal zwart
    Ga verder met stap 3

Druk op de tv/radio-knop

Is het probleem opgelost?

  • Ja
    Fijn. Blijkbaar stond de televisie op de radiostand.
  • Nee
    Neem dan contact met ons op. We lossen het samen op.

Branden er lampjes op de ontvanger?

  • Ja, er branden lampjes
    Ga verder met stap 5.
  • Nee, er branden geen lampjes
    Ga verder met stap 4.

Sluit de ontvanger op een ander stopcontact aan

Lost dit het probleem op?

  • Ja
    Fijn! Veel kijkplezier.
  • Nee
    Helaas. Neem contact op met één van onze medewerkers. We lossen het samen op. 

Start de ontvanger opnieuw op

Is het probleem nu opgelost?

  • Ja
    We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
  • Nee
    Ga verder met stap 6.

Controleer de Scart- of HDMI-kabel. Is die goed bevestigd?

Controleer of de kabels goed in de aansluitingen zitten. Helpt dit?

  • Ja
    Fijn. Dan kun je weer verder kijken!
  • Nee
    Ga verder met stap 7.

Zet de televisie op de juiste bron

Controleer of de televisie op de juiste bron (de ontvanger) staat en niet op bijvoorbeeld de DVD-speler of de spelcomputer. Helpt dit?

  • Ja
    Probleem opgelost. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
  • Nee
    Neem contact op met één van onze medewerkers. We lossen het samen op.

Heeft deze informatie je geholpen?