Veelgestelde vragen - Extra diensten

extra diensten - E-mail

extra diensten - multiscreen

  • Hoe kan ik Multiscreen op mijn pc of laptop instellen?
    Het stappenplan Multiscreen TV installeren helpt je snel op weg.
  • Hoe kan ik Multiscreen op mijn telefoon of tablet instellen?
    Volg het stappenplan Multiscreen TV installeren en selecteer je apparaat.
  • Hoe kan ik Multiscreen-storingen oplossen?
    Bekijk de pagina Storingen om de storing op te lossen.
  • Waar vind ik mijn inloggegevens voor Multiscreen?
    Via Inloggegevens Multiscreen kun je jouw inloggegevens achterhalen.

extra diensten - go-diensten

  • Kan ik de Go-diensten ook in het buitenland gebruiken?
    Dit is afhankelijk van de aanbieder van de Go-dienst. Bekijk voor meer informatie onze pagina Go-diensten en selecteer daar je Go-dienst.
  • Kan ik de Go diensten ook met 4G gebruiken?
    Bij sommige aanbieders wel. Bij andere niet. Check voor meer informatie Go-diensten en selecteer daar de Go-diensten die je gebruikt.
  • Kan ik op meerdere apparaten tegelijkertijd naar Go-diensten kijken?
    Dat verschilt per aanbieder. Bekijk voor meer informatie Go-diensten en selecteer daar jouw Go-dienst(en).
  • Op welke apparaten kan ik de Go-diensten gebruiken?
    Dit ligt aan de aanbieder van de Go-dienst. Bekijk voor meer informatie Go-diensten en selecteer daar de Go-dienst waar je in geïnteresseerd bent.
  • Waar vind ik mijn Go-inlogcode?
    Via Mijn Caiway, onder het kopje My TV. Klik hier voor een handleiding.

extra diensten - veilig internet

  • Hoe kan ik Veilig Internet bestellen?
    Volg het stappenplan Veilig Internet bestellen.
  • Op welke apparaten kan ik Veilig Internet gebruiken?
    Op Windows-computers (vanaf Windows Vista SP2), Android-toestellen (vanaf 4.0) en op de Mac (vanaf 10.9).
  • Wat is Veilig Internet?
    Veilig Internet beveiligt zowel je computer (Windows en Mac) als je tablet en smartphone (Android). Je kiest zelf op welke apparaten je de licenties wilt gebruiken. Je kunt dat altijd aanpassen. Veilig Internet is maandelijks opzegbaar.
  • Wat zijn de inloggegevens van Veilig Internet?
    Die heb je per e-mail van ons gekregen. Bent je ze kwijt of vergeten? Controleer eerst je spamfolder en eventuele andere e-mailmappen. Als je de e-mail niet kunt vinden, kun je die opnieuw laten versturen. Log hiervoor in op Mijn Caiway, klik op My Internet en Beheer Veilig Internet en volg de instructies om een nieuwe e-mail met een nieuw wachtwoord te versturen.

extra diensten - news+

  • Hoe kan ik News+ bestellen?
    Via de servicepagina Mijn Caiway. Het tarief van is € 5,30 per maand. Je logt in met de klantcode en het wachtwoord en ga naar My Internet. Klik op Usenet binaries. Volg hierna de stappen op het scherm.
  • News+ werkt niet. Wat kan ik doen?
    Je kunt dan het beste de huidige newsserver verwijderen en een nieuwe toevoegen. Klik daarvoor op Add new server. Vul nu de gegevens weer in. Vaak werkt het dan weer gewoon.
  • Wat is de downloadsnelheid voor News+?
    De maximale snelheid wordt bepaald door je abonnement. Je moet er echter wel rekening mee houden dat het soms druk kan zijn. Zeker in populaire nieuwsgroepen kan de snelheid bij drukte dalen. Meestal is dat dus tijdelijk.
  • Wat is News+?
    Dit zijn nieuwsgroepen, ook wel ‘usenetgroepen’ of kortweg ‘news’ genoemd. Oorspronkelijk waren usenetgroepen pure discussie-platformen. Er werden alleen tekstberichten gepost. De naam van de nieuwsgroep geeft aan wat het onderwerp is. Caiway biedt deze dienst gratis aan via textnews.caiway.nl. De nieuwsgroepen zijn onder andere te bereiken door in je e-mailprogramma een account "nieuws" aan te maken. Naast nieuws kan er ook data gepost worden. Bijvoorbeeld muziek, films, foto’s en software. Deze data – de zogenaamde ‘binaries’ - kun je downloaden via de nieuwsgroepen.
  • Wat zijn de inloggegevens van News+?
    Je e-mailadres, inclusief de toevoeging ‘@caiway.nl’ en het bijbehorende wachtwoord. Voorbeeld: als je korte e-mailadres naam@caiway.nl is, dan log je in met "naam@caiway.nl" en het bijbehorende wachtwoord.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.