Veelgestelde vragen - Internet en Wifi

internet en wifi - algemeen

  • Waar kan ik de Caiway Speedtest doen?

    Klik hier om de Caiway Speedtest te doen.

  • Hoe kan ik mijn wifi-signaal verbeteren?
    Door de pagina wifi-signaal verbeteren te bezoeken. Daar vind je allerlei tips!
  • Waar kan ik mijn internetabonnement upgraden?
    In je persoonlijke Mijn Caiway-omgeving. Bekijk voor meer informatie deze handleiding.

internet en wifi - installeren

internet en wifi - gebruiken

internet en wifi - storingen

  • Ik heb geen internet. Wat nu?
    Volg onze handleiding op de pagina geen internetverbinding
  • Ik heb traag internet. Wat nu?
    Volg de handleiding op de pagina traag internet
  • Ik heb een verbrekende verbinding. Wat nu?
    Volg onze handleiding op de pagina verbrekende verbinding
  • Mijn internet werkt goed maar Wifi niet. Hoe kan dit?
    Dat kan meerdere oorzaken hebben. Op de pagina wifi-signaal verbeteren lees je wat je kunt doen om de Wifi-verbinding te verbeteren.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).