Veelgestelde vragen - Telefonie

telefonie - algemeen

  • Hoe werkt nummerbehoud?
    Je vindt alle informatie over nummerbehoud op de pagina nummerbehoud.
  • Hoe kan ik voicemail instellen?
    De handleiding op de pagina Voicemail helpt je snel op weg.
  • Kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?
    Ja, dat kan. Daar zijn wel kosten aan verbonden. Je betaalt er eenmalig € 19,95 voor. Doen? Neem contact met ons op om je nummer te wijzigen.

Telefonie - installeren

Telefonie - gebruiken

  • Hoe blokkeer ik nummers?
    Volg de insructies op de pagina Nummerblokkering.
  • Hoe kan ik anoniem bellen?
    Volg de handleiding op onze pagina Anoniem bellen.
  • Hoe kan ik doorschakelingen instellen?
    Volg de handleiding op onze pagina Doorschakelen.
  • Hoe kan ik gidsvermelding instellen?
    Op de pagina Gidsvermelding lees je het.
  • Hoe kan ik mijn bellimiet verhogen?
    Bekijk de pagina bellimiet voor duidelijke aanwijzingen.

Telefonie - storing

  • Waarom is de geluidskwaliteit van mijn telefoongesprekken slecht?
    Doorloop het stappenplan op de pagina slechte geluidskwaliteit om te kijken wat er mis is en hoe je het kunt oplossen.
  • Waarom kan ik niet bellen?
    Dat kan meerdere oorzaken hebben. Met ons stappenplan kom je erachter wat er speelt en hoe je het oplost. Dus volg het stappenplan kan niet bellen.
  • Waarom kan ik niet gebeld worden?
    Met het stappenplan kan niet gebeld worden ontdek je wat er aan de hand is en hoe je het oplost.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).