Veelgestelde vragen - Televisie

televisie - Algemeen

  • Waar vind ik het zenderoverzicht van Caiway?
    Ga naar de pagina Zenderoverzicht om dit te bekijken.
  • Waar vind ik de frequentie- en netwerkwaarden van Caiway?
    Op de pagina Frequenties en netwerkwaarden kun je per woonplaats de frequentie- en netwerkwaarden vinden.
  • Hoe kan ik een extra zenderpakket bestellen?
    In je persoonlijke Mijn Caiway-omgeving. Bekijk deze uitgebreide handleiding.
  • Hoe kan ik een voetbalwedstrijd bestellen?
    Volg de onderstaande stappen om een voetbalwedstrijd te bestellen:

    1. Log in op je persoonlijke Mijn Caiway-omgeving

    2. Klik bovenin op My TV

    3. Klik links op Pay Per Event

    4. Selecteer het programma dat je wilt bestellen en klik dan op verder en bevestigen.

    5. Geniet van het eerste tot het laatste fluitsignaal!
  • Hoe kan ik mijn tv-signaal verbeteren?
    Bekijk onze pagina TV-signaal optimaliseren.

televisie - installeren

  • Hoe kan ik mijn televisie installeren?
    Lees de handleiding televisie installeren voor duidelijke instructies.
  • Kan ik mijn tv door Caiway laten installeren?
    Caiway biedt installatiegarantie, dus we garanderen dat je TV correct wordt geïnstalleerd. Als je daar zelf niet uitkomt, neem je contact op met onze Klantenservice. Komen we er samen niet uit, dan sturen we kosteloos een monteur langs. Wil je liever meteen een monteur inschakelen? Geef dit dan bij de bestelling aan. Voor € 60 zorgt een monteur dat alles werkt. Klik hier voor de voorwaarden.
  • Hoe kan ik mijn afstandsbediening instellen?
    Volg onze handleiding op de pagina Afstandsbediening instellen

televisie - gebruiken

  • Hoe kan ik het kinderslot instellen?
    Volg onze handleiding op de pagina Kinderslot instellen
  • Hoe kan ik mijn ontvanger resetten?
    Op de pagina Ontvanger resetten lees je er alles over.

televisie  - storingen

  • Ik zie een foutmelding in beeld. Wat moet ik doen?
    Zo’n foutmelding kan meerdere oorzaken hebben. Met ons stappenplan helpen we je de oplossing te vinden. Raadpleeg het stappenplan op de pagina Foutmelding
  • Mijn tv-ontvanger reageert niet meer. Wat moet ik doen?
    Een niet reagerende ontvanger kan meerdere oorzaken hebben. Daarom hebben we een stappenplan samengesteld waarmee u zo snel mogelijk tot een oplossing kunt komen. U vindt het stappenplan op de pagina Ontvanger reageert niet.
  • Ik zie blokken en strepen in beeld. Wat moet ik doen?
    Blokken en strepen in beeld kunnen meerdere oorzaken hebben. Daarom hebben we een stappenplan samengesteld waarmee je het probleem te lijf kunt gaan. Je vindt dit stappenplan op de pagina Foutmelding

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.