Stel je vraag via chat
Welkom bij Caiway
Geniet van supersnel internet en haarscherpe TV. We hebben de belangrijkste dingen voor je op een rij gezet. Bekijk hier wat je van ons kunt verwachten.
Zo wordt je klant
Van nieuwe aansluiting tot overstappen
Productaanbod
Op de bestelpagina van Caiway zie je direct welke producten er op jouw adres beschikbaar zijn. Stel eenvoudig je eigen pakket samen met supersnel internet en interactieve televisie en bekijk meteen wat je betaalt. Extra zenders erbij? Ook dat regel je gewoon zelf.
Overstappen
Wil je overstappen naar Caiway? Goed idee. En met de overstapservice is overstappen helemaal een fluitje van een cent. Meer informatie over overstappen vind je op onze overstappagina.
Tip: check vooraf je contract en opzegtermijn om dubbele kosten te voorkomen.
Nieuwbouwhuis
Gefeliciteerd met je nieuwe woning. uiteraard wil je zo snel mogelijk genieten van razendsnel internet en interactieve TV. We vertellen je graag wat de mogelijkheden zijn. Kijk voor alle informatie en de mogelijkheden op de nieuwbouw pagina.
Bevestiging van je bestelling
Bestelling gedaan?
Dan ontvang je automatisch een e-mail met een bevestiging met een overzicht van je bestelling. Tijdens je bestelling kies je zelf de datum waarop jouw abonnement ingaat. Ongeveer twee weken voor die datum ontvang je het installatiepakket. In de tussentijd sturen we je een e-mail met je klantcode en informatie over wat er verder gaat gebeuren. Bekijk ook de video met wat je van ons kunt verwachten nadat je een bestelling geplaatst hebt.
Mijn Caiway
Je eigen Caiway Omgeving
Wanneer je klant wordt bij Caiway heb je toegang tot jouw persoonlijk Caiway omgeving: Mijn Caiway. Hierin vind je jouw gegevens en de producten of diensten waar je gebruik van maakt. Je vindt hier straks ook de facturen. Wil je iets wijzigen in je abonnement? Dan kan dat ook gemakkelijk in Mijn Caiway.
Installatie
Pakket ontvangen
Wanneer we jouw pakket versturen ontvang je een Track & Trace code van PostNL. Zo ben je meteen op de hoogte wanneer je pakket geleverd wordt. Niet thuis? Dan biedt PostNL het pakket aan bij de buren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Je ontvangt geen kaartje meer in de bus maar via e-mail, website of de app van PostNL kan je zien waar jouw pakket is bezorgd. Goed om te weten: Op de PostNL-locatie wordt je pakket één week bewaard. Je kunt jouw abonnement installeren op de door jou gekozen startdatum van je abonnement. Eerder is jouw aansluiting nog niet klaar. Wordt de installatie door de monteur gedaan? Leg het pakket dan klaar voor hem.
Installatie van je product
Je pakket zelf installeren doe je door de stappen in de handleiding te volgen of via de stappenplannen. Kom je er niet uit? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Komen jullie er samen alsnog niet uit? Dan sturen we een monteur langs. Deze is gratis wanneer je binnen 4 weken na ontvangst van je pakket hulp nodig hebt.
Installatie door de monteur
Wordt je pakket door een van onze monteurs geïnstalleerd? Bekijk dan de speciale monteurspagina. Hier vertellen we je meer over hoe je je afspraak kunt inplannen, welke werkzaamheden de monteur doet en waar je rekening mee moet houden.
Optimaal genieten
De eerste keer je producten gebruiken
Om van je Caiway e-mail-account gebruik te kunnnen maken moet je eerst je wachtwoord instellen. Log in op Mijn Caiway en volg onderstaande stappen:
- Klik op Zelf regelen
- Klik op Beheer e-mailadressen
- Klik op het slotje en stel je wachtwoord in
Op Mijn Caiway kun je ook tot 4 extra
e-mailadressen toevoegen.
Telefoonnummer verhuizen
Maak je gebruik van vaste telefonie en heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kun je in de meeste gevallen op de dag van installatie al bellen met je vertrouwde telefoonnummer. Je ontvangt van ons een e-mail en sms zodra we starten met de verhuizing en een wanneer dit gelukt is.
Goed om te weten: Je gesprekskosten worden altijd achteraf in rekening gebracht. Benieuwd naar de specificatie? Ook die bekijk je via Mijn Caiway.
Producten instellen
Je kunt in Mijn Caiway de volgende producten eenvoudig instellen:
- Veilig internet
- Geheim nummer of nummerblokkering
- Smartcards
Je vindt hier ook informatie over productinstellingen zoals bijvoorbeeld de TV-app.
Eerste factuur
Je eerste factuur
Je krijgt van ons een bericht wanneer je eerste factuur klaarstaat in Mijn Caiway. Die kan wat hoger zijn dan verwacht. Geen zorgen: je betaalt de eerste keer namelijk niet alleen voor de huidige maand, maar ook het deel van de maand waarin je bent aangesloten.
Wij incasseren de factuur rond de 23e van elke maand. Je vindt deze afschrijving terug op je bankafschrift met het kenmerk Caiway.
Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik mijn geplande ingangsdatum wijzigen?
Als jouw pakket wordt geïnstalleerd door een monteur, pas je de ingangsdatum makkelijk zelf aan. Ga daarvoor naar het Guidion portal en wijzig hier de datum van jouw afspraak. Caiway past de datum hierna ook aan. Als dit gedaan is ontvang je van ons een bevestiging.
Sluit jij jouw pakket zelf aan? Bel dan naar onze klantenservice om de datum aan te passen.
-
Wanneer kan ik mijn pakket installeren?
Tijdens je bestelling kies je zelf de datum waarop jouw abonnement ingaat. Op deze datum kun je jouw pakket installeren, vanaf 06.00 uur. Als deze tijd verandert ontvang je van ons een bericht.
-
Hoe log ik in op webmail?
Caiway Webmail
Ga naar webmail.caiway.nl. Om je webmail te kunnen lezen, moet je beschikken over:
1. Een internetverbinding
2. Je inlognaam en wachtwoord van Caiway Webmail
3. Een PC, smartphone of tablet: -
Hoe maak ik gebruik van de TV-app?
Met de Caiway Interactieve TV-App kijk je ook uitzendingen op uw laptop en telefoon. Je kunt live tv pauzeren, programma's opnemen en gemiste uitzendingen terugkijken. De Caiway Interactieve TV-app kun je downloaden via de Appstore of Google play. De gegevens om in te loggen op de Interactieve TV-app zijn gelijk aan de gegevens voor het inloggen op je e-mail.
-
Hoe maak ik gebruik van GO apps?
Omdat je hebtgekozen voor Ziggo Sport, Film 1 en/of ESPN Compleet, kun je gebruik maken van de speciale app(s) waarmee je ook online kunt genieten van deze zender(s). Om gebruik te maken van de app heb je een GO-inlog code nodig. En die vind je in Mijn Caiway onder 'Zelf regelen', 'Interactieve tv' en 'Inlogcode go-app'.
Heeft deze informatie je geholpen?
Dankjewel, op basis van deze informatie kunnen we onze service nog verder optimaliseren.