Wijzigen of opzeggen

Wil je graag je persoons- of betaalgegevens wijzigen, een verhuizing doorgeven of misschien je abonnment aanpassen? Dan ben je aangekomen op de juiste plek. Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt om uiteenlopende wijzigingen door te voeren voor al je Caiway diensten. Met behulp van onze handleidingen kan je deze wijzingen ook snel zelf doorvoeren zonder eerst contact op te nemen met de klantenservice. Wil je bijvoorbeeld een verhuizing doorgeven of extra apparatuur bestellen? Dan kun je dit eenvoudig regelen met behulp van de MijnCaiway portal. 

Veelgestelde vragen

  • Wat is de looptijd van mijn huidige contract?
    In je persoonlijke Mijn Caiway-omgeving kun je dat zelf controleren. Kom je er niet uit? Bel dan gratis naar 1200 via Caiway of naar 088 2249 111 (tarief 088-nummer).
  • Kan ik ook schriftelijk opzeggen?
    Uiteraard. Stuur je (aangetekende) opzeggingsbrief naar:

    Caiway
    Antwoordnummer 365
    3100 VB Schiedam

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.