Wil je opzeggen?

Bel naar 088 2249 111 (tarief 088-nummer) of bel gratis naar 1200 vanaf je Caiway-nummer

Kies in het keuzemenu optie 3 en daarna optie 5

• Onze mensen zitten doordeweeks van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur voor je klaar.
• We vragen altijd naar je postcode, huisnummer en bankrekeningnummer. Alleen de persoon die het abonnement heeft afgesloten, kan telefonisch  opzeggen. Bel je namens iemand anders? Zorg er dan voor dat die persoon in de buurt is om toestemming te geven.

Opzeggen of aanpassen?

Wil je opzeggen omdat je wensen zijn veranderd? Vaak kunnen we daaraan tegemoetkomen. Sneller internet? Meer of juist minder TV-zenders? Onderzoek samen met onze specialisten de vele opties, voordat je de knoop doorhakt.

Opzeggen na overlijden

Op Wat te doen bij overlijden lees je hoe je het contract van de overledene opzegt. We zetten alles op alles om dit zo eenvoudig mogelijk te maken, want deze periode is al zwaar en emotioneel genoeg.

Zenderpakket wijzigen

Wil je alleen een extra zenderpakket opzeggen? Dan hoef je niet te bellen. Je kunt dat via Mijn Caiway gewoon zelf regelen.

Tip: Dit kan ook telefonisch. Onderzoek samen met onze specialisten de vele opties via 088 2249 111 (tarief 088-nummer) of bel gratis naar 1200 vanaf je Caiway-nummer.

Verhuizing: opzeggen of niet?

Meestal kan je Caiway-abonnement gewoon met je meeverhuizen en is opzeggen dus niet nodig! Daarnaast is een verhuizing is het perfecte moment om te checken of je pakket nog past bij je nieuwe woonsituatie.

Neem contact met ons op en we
 kijken samen hoe we je verhuizing het beste kunnen aanpakken.

Veelgestelde vragen

  • Wat is de opzegtermijn?
    Onze abonnementen hebben, na de eerste contracttermijn van 12 maanden, een maand opzegtermijn.
  • Ik heb nog een contract. Kan ik evengoed opzeggen?
    Ja. Als je contract een einddatum heeft die langer dan 1 maand in de toekomst ligt, ben je, bij vroegtijdig beëindigen van het contract, een afkoopsom verschuldigd. 
  • Kan ik mijn e-mail adres behouden?
    Ja. Je kunt je e-mail adres kosteloos blijven gebruiken tot 12 maanden na beëindiging van je contract.Indien je hier gebuikt van wilt maken dien je dit zelf bij het opzeggen aan te geven. Na 12 maanden kost het e-mail-only abonnement €10,65 per maand. 
  • Wat is de looptijd van mijn huidige contract?
    In je persoonlijke Mijn Caiway-omgeving kun je dat zelf controleren. Kom je er niet uit? Bel dan gratis naar 1200 via Caiway of naar 088 2249 111 (tarief 088-nummer).
  • Kan ik ook schriftelijk opzeggen?

    Uiteraard. We adviseren je de brief aangetekend te verzenden.Hou er dan rekening mee dat de verwerking 2 weken duurt. De opzegtermijn gaat in zodra de brief in ons systeem is verwerkt. Stuur de aangetekende opzeggingsbrief naar:

    Caiway
    Antwoordnummer 365
    3100 VB Schiedam

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.