Klantenservice Caiway scoort tweede plek in onderzoek naar bereikbaarheid
Na onze eerste prijs als snelste internetprovider van Nederland, valt Caiway dit jaar wederom in de prijzen. We hebben namelijk de tweede plaats gewonnen in het jaarlijkse helpdeskonderzoek van ProviderCheck! Gemiddeld kregen de bellers van ProviderCheck binnen 1 minuut en 37 seconden een medewerker van Caiway aan de lijn om hun vraag te stellen. En dat is een stuk sneller dan vorig jaar.
Jaarlijks onderzoek
ProviderCheck onderzoekt voor het vierde jaar op rij hoe lang klanten gemiddeld in de wacht staan met hun vraag als ze bellen naar hun provider. Bijvoorbeeld als een betaling niet klopt, of ze de snelheid van hun internetabonnementen willen ophogen. Ze deden de test door in totaal twintig keer te bellen op verschillende momenten om tot een gemiddelde wachttijd te komen. Het complete onderzoek lees je hier.
Flinke vooruitgang
Caiway pakte in het onderzoek de tweede plaats met een gemiddelde wachttijd van 1 minuut en 37 seconden. Daarmee was Caiway sneller dan maar liefst 8 andere Nederlandse internetproviders. Een mooi resultaat, want vorig jaar stond Caiway nog op de tiende plek. De investering in de klantenservice heeft dus veel opgeleverd.