Internet

Optimale klantbeleving bij Caiway

vrijdag 1 april 2022

Onlangs werd er in Schiedam een DELTA-winkel met Caiway Servicepunt geopend, want hoewel de gemiddelde winkelstraat meer leegstand vertoont dan ooit tevoren vindt Caiway een servicepunt juist nu extra belangrijk! Vestigingsmanager Huib Noltes vertelt waarom. 

Kastje en de muur

“Onze winkel is het kastje en de muur”, aldus Huib. “Ondanks de enorme digitalisering van onze samenleving blijft een face-to-face contactpunt heel belangrijk. Een punt waar je terecht kunt met je vragen, waar je producten kunt testen en voelen, waar echt geluisterd wordt naar wat voor jou belangrijk is en waar we net zo lang zoeken tot er een oplossing is”. 

Altijd een passend aanbod

Online kun je allerlei abonnementen vinden van tientallen providers, dus wat is de toegevoegde waarde van de service in de winkel? “Online vind je standaard pakketten, die misschien veel te uitgebreid of net niet helemaal passend zijn voor jouw behoefte. In onze winkels luisteren we naar je vraag. Waar gebruik je je mobiele telefoon voor? Naar welke zenders kijk je? En daarop kunnen we een maatwerk-oplossing bieden. Zo krijg je wat je nodig hebt en betaal je nooit teveel.”

Klantenservice ontoereikend

“Tijdens de eerste lockdown zagen we al hoe belangrijk onze maatschappelijke functie is. We zaten in de winkel als online klantenservice en voor onze deur stonden hulpbehoevende mensen die we ter plekke niet mochten helpen, dat was heel vervelend. In alle lagen van de samenleving kunnen mensen hulp gebruiken bij het ontgrendelen van een vergeten pincode, het regelen van internet, of het ruilen van een kapotte afstandsbediening. Echte hulp in een winkel door iemand die je aankijkt en de tijd voor je neemt voor een passende oplossing. In die gevallen maakt ‘echt contact’ het verschil vergeleken met online of telefonische klantenservice.

Tijd en aandacht

In de winkel wordt de tijd genomen voor de klanten. Er staat een grote televisie, waarop je onze diensten kunt uitproberen, maar waar je ook met een kopje koffie op de bank even kunt wachten als je vraag iets meer tijd kost. In de winkel kun je met alle vragen over mobiele en vaste telefonie, televisie en internet terecht. “Van administratief tot nieuwe hardware: onze klanten gaan altijd weg met een oplossing en kan het niet direct, dan houden we tussentijds contact tot het wel is opgelost”. 

Service

Naast gastvrijheid vinden jullie een geweldige service erg belangrijk, waar blijkt dat uit? “Bij aankoop van een nieuwe mobiele telefoon helpen we je met het installeren van de belangrijkste apps en accounts. Wil je jouw modem ruilen, dan kan dat direct in de winkel. Je zenderpakket aanpassen kun je gelijk regelen en als je afstandsbediening kapot is hoef je niet te wachten op een nieuwe, want die krijg je gelijk mee. Verder bekijken we altijd even of je aanbod nog past bij de behoeften. Zijn je wensen tussentijds veranderd of hebben we een betere aanbieding? Dan regelen we dat ter plekke.”

Welkom in Schiedam

“Met de nieuwe winkel in Schiedam bereiken we weer meer klanten die net dat beetje extra aandacht nodig hebben en dat geeft veel voldoening” zegt Huib. Caiway zet altijd net dat stapje extra om de optimale klantbeleving te creëren. “Dus kom vooral langs om onze demo-modellen te proberen, te bekijken of jij een beter aanbod kunt krijgen of voor een kop koffie op onze bank”. Je vindt het kastje en de muur voor al je digitale vragen aan de Nieuwe Passage 1.

Alle Caiway servicepunten kun je vinden op caiway.nl/winkels.

 

 

Schrijf je in voor de nieuwsbrief