Vragen en antwoorden Mijn Caiway

Wat zijn de voordelen van Mijn Caiway?

Met Mijn Caiway kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw persoonsgegevens, facturen en abonnementen beheren en bekijken en diensten, zoals extra TV zenders, bestellen.

Zelf doen in Mijn Caiway 

  1. Wijzig uw persoonsgegevens en logingegevens
  2. Wijzig uw abonnementen
  3. Wijzig uw TV zenderpakketten
  4. Bestel gemakkelijk diensten
  5. Bekijk gemakkelijk facturen
  6. Geef uw verhuizing door
  7. Telefonieopties eenvoudig aan en uitgezet

Hoe kan ik inloggen op Mijn Caiway?

De eerste keer dat u inlogt op Mijn Caiway kunt u de klantcode en het wachtwoord gebruiken dat u in twee aparte brieven toegestuurd heeft gekregen. Eenmaal ingelogd kunt u bij ‘Mijn gegevens’ een gemakkelijk te onthouden gebruikersnaam en wachtwoord kiezen en aanpassen.

Ik heb meer brieven gekregen met klantcodes en wachtwoorden. Hoe kan dit?

Het is mogelijk dat u meerdere sets klantcodes en wachtwoorden ontvangt. Dan heeft u waarschijnlijk meerdere abonnementen bij Caiway, die ook nog eens verdeeld zijn over meerdere debiteuren. De klantcodes en wachtwoorden zijn namelijk automatisch gegenereerd per ‘abonnementdebiteur'. U kunt uw abonnementen samenvoegen in Mijn Caiway, zodat ze onder één debiteur vallen. Daarnaast kunt u het wachtwoord na het inloggen wijzigen in een voor u makkelijk te onthouden wachtwoord.

Ik kreeg mijn factuur altijd per e-mail. Krijg ik die nu alleen online te zien?

Ja, dit klopt. Met de komst van Mijn Caiway beëindigt Caiway het verzenden van facturen per e-mail. Uw factuur komt online in Mijn Caiway te staan. Wanneer u uw factuur met een acceptgiro altijd per post ontving, dan krijgt u deze nog steeds per post toegestuurd.

Wanneer kan ik de nieuwe factuur inzien op Mijn Caiway?

Elke laatste week van de maand, wordt uw nieuwe factuur online gezet.

Wat gebeurt er als ik debiteuren samenvoeg in Mijn Caiway?

Door debiteuren samen te voegen, zorgt u ervoor dat u bij Caiway bekend bent onder één debiteurnummer. U ontvangt dan alle diensten van Caiway op één factuur en u hoeft nog maar één klantcode en wachtwoord te gebruiken om in te loggen in Mijn Caiway.

Ik maakte gebruik van My Way. Kan ik met deze gegevens inloggen in Mijn Caiway?

Nee, dit kan helaas niet. U moet zich opnieuw registreren voor Mijn Caiway met de toegangsgegevens die u per post heeft ontvangen. Uw servicegegevens worden dan uitgebreid met gegevens over eventuele andere abonnementen, zoals tv en telefonie.

Mijn toegangscode werkt niet. Wat kan ik hieraan doen?

Neem contact met ons op met onze Klantenservice via 088 2249 111 (tarief 088 nummer).

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Ja. U kunt heel gemakkelijk uw wachtwoord wijzigen, via het formulier dat verschijnt nadat u bent ingelogd met de toegangscodes uit de brief. Ook daarna kunt u uw wachtwoord voor Mijn Caiway nog steeds eenvoudig wijzigen. Let op! U ontvangt geen bevestiging met het nieuwe wachtwoord.

Ik heb de brief met mijn Caiway Klantcode niet ontvangen. Ik ben de brief met de klantcode kwijt.

In dit geval moet u beide brieven (klantcodebrief en wachtwoordbrief) opnieuw aanvragen. Dit kunt u doen door langs te komen in de Caiway Shop of door te bellen met onze Klantenservice via 088 2249 111 (tarief 088 nummer). U krijgt dan separaat beide brieven weer toegestuurd waarmee u zich kunt registeren. Als u wilt, kunt u het wachtwoord direct veranderen in een voor u gemakkelijk te onthouden wachtwoord.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt/ Ik heb de brief met het wachtwoord niet ontvangen.

U kunt met een legitimatie langskomen in de Caiway Shop. Hier maken we voor u een nieuw wachtwoord aan. U kunt ook via de servicepagina Mijn Caiway op onze website een nieuw wachtwoord aanvragen. Wij sturen u dan een nieuwe brief met een nieuw wachtwoord toe.

Ik ben alle brieven kwijt/Ik heb geen brieven met inloggegevens ontvangen.

In dit geval moet u beide brieven (klantcodebrief en wachtwoordbrief) opnieuw aanvragen. Dit kunt u doen door langs te komen in de Caiway Shop of door te bellen met onze Klantenservice via 088 2249 111 (tarief 088 nummer). U krijgt dan separaat beide brieven weer toegestuurd waarmee u zich kunt registeren. Als u wilt, kunt u het wachtwoord direct veranderen in een voor u gemakkelijk te onthouden wachtwoord.

Kan ik mijn klantcode en/of wachtwoord ook per e-mail ontvangen?

Nee, dat kan niet. Uw klantcode in combinatie met uw wachtwoord stelt u in staat uw abonnementen bij ons te beheren. Zo kunt u bijvoorbeeld upgrades laten uitvoeren op uw internetabonnement of extra pakketten afnemen voor tv. Als uw klantcode en uw wachtwoord in handen zouden komen van onbevoegden, kunnen zij misbruik maken van uw gegevens. Vandaar dat u deze gegevens op uw debiteuradres ontvangt.

Waarom moet ik mijn geboortedatum invullen?

Caiway gebruikt uw geboortedatum om onderzoek te kunnen doen naar haar doelgroepen. In de toekomst zou uw geboortedatum ook kunnen worden gebruikt voor een verjaardagsservice.

Waarom moet ik mijn mobiele telefoonnummer opgeven?

Caiway wilt u in de toekomst via sms op de hoogte brengen van eventuele storingen, bijv. als digitale telefonie het niet doet. Verder is het prettig als wij u telefonisch kunnen bereiken als wij vragen hebben over uw abonnementen.

Waarom moet ik mijn e-mailadres opgeven?

Via e-mail willen we u op de hoogte houden van allerlei nieuwtjes in de vorm van een e-mailnieuwsbrief. Ook sturen wij belangrijke mededelingen altijd per e-mail, bijvoorbeeld over veranderingen in uw abonnementen. Daarnaast hebben wij uw e-mailadres nodig indien we transacties met u moeten bevestigen.

Hoe zit het met privacy?

Caiway hanteert een Privacy Statement. Wij verstrekken onze gegevens niet aan derden. Dit houdt in dat we voorzieningen treffen zodat we ons houden aan de wet bescherming persoonsgegevens.

Ben ik verplicht om geboortedatum, mobiele-telefoonnummer en e-mailadres in te vullen?

Nee, u bent niet verplicht om deze gegevens bij ons achter te laten. We willen u er wel op wijzen dat we u dan minder goed kunnen voorzien van informatie die voor u interessant kan zijn.

Internetten met de snelheid van het licht, voordelig bellen en de hoogst mogelijke kwaliteit televisie, waarbij u kunt kiezen voor Interactieve TV. Dat kan met de Alles-in-1 Glas pakketten van Caiway. Glasvezel verzekert u van een verbinding met de hoogst mogelijke kwaliteit en snelheid. Nog geen glasvezel in uw gemeente? Geniet dan van de haarscherpe beeldkwaliteit van digitale televisie. Gewoon via de kabel. Caiway biedt u standaard meer dan 70 tv-zenders waarvan maar liefst 30 in Full HD. De Alles-in-1HD pakketten zijn zeer compleet en altijd aantrekkelijk geprijsd!

Zoeken