Status van de bestelling

Op deze pagina vindt u informatie over de status van uw bestelling.

Glasvezel

Bij de aanvraag van een glaspakket ontvangt u een sms-bericht, waarin vermeld wordt wanneer het glasvezelpakket geleverd wordt. In dit sms-bericht is een Track & Trace-code bijgevoegd waarmee u uw pakket kunt volgen tot aan de levering. Hou daarnaast ook rekening met de aansluitperiode. Bij glasvezeldiensten is dit 5 werkdagen, de levering is binnen 1 à 2 weken.

Glasvezel

Overige apparatuur/diensten

Heeft u iets anders dan een glaspakket bij ons besteld? Dan gaan we er vanuit dat uw bestelling binnen 2 dagen bij u geleverd is. Heeft u uw bestelling niet na 2 dagen in huis?  Neem dan contact op met de Caiway Klantenservice.

Overige apparatuur/diensten

Veelgestelde vragen

Wat kan ik doen als de Track & Trace-code niet werkt?

Het kan zijn dat de status van de bestelling niet direct zichtbaar is na ontvangst van de e-mail. Dit kan maximaal 12 uur duren.

Zijn deze 12 uur voorbij en werkt de code niet? Controleer eerst of u de code en uw postcode juist hebt ingevuld. Werkt de code daarna nog steeds niet? Neem dan contact op met de Caiway Klantenservice.

Wat kan ik doen als ik niet thuis ben?

U kunt er dan voor kiezen het pakket op een ander moment te laten bezorgen. Bekijk de website van PostNL voor meer informatie.

Hoe stuur ik de oude apparatuur terug?

Bekijk onze pagina Oude apparatuur terugsturen voor een uitgebreide handleiding.