Opzeggen

Wij vinden het erg jammer dat u overweegt uw dienst(en) bij Caiway te beëindigen. Wij willen graag dat u klant bij ons blijft. Neem om op te zeggen te allen tijde contact op met de Caiway klantenservice en laat ons weten wat we hieraan kunnen doen.

Bel ons via 088-2249111 (tarief 088-nummer) of gratis op 1200 als u via Caiway belt. Doordeweeks tussen 9:00 en 21:00 uur, en op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 uur. Voor administratieve vragen op doordeweekse dagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Onze medewerkers helpen u graag! We zijn daarnaast te bereiken per E-mail, Twitter en Facebook

Wilt u toch opzeggen of bent u op zoek naar een ander abonnement? Telefonisch kunnen we u het beste helpen. U ontvangt vervolgens per e-mail of brief een bevestiging van de opzegging. Hierin staat de einddatum van uw abonnement (inclusief opzegtermijn). Houd hierbij wel rekening met de opzegtermijn die gelijk is aan een maand (zie ook Artikel 5 van onze Algemene Voorwaarden).

Uw telefoonnummer

Let op! Neemt u telefonie bij ons af? Bij een opzegging komt uw huidige telefoonnummer te vervallen aan het einde van uw opzegtermijn, tenzij u bij uw eventuele nieuwe telefonieaanbieder heeft aangegeven dat u dit nummer wilt behouden.

Opzeggen extra zenderpakketten

Wilt u alleen een extra zenderpakket beëindigen? Dan kunt u dit eenvoudig zelf regelen in Mijn Caiway.