Ontbrekende zenders

Het ontbreken van zenders kan verschillende oorzaken hebben, en doet zich ook in verschillende vormen voor. Zo kan het bijvoorbeeld dat de zender overgeslagen wordt, u een foutmelding te zien krijgt, of het beeld helemaal zwart blijft. In dit stappenplan gaan we u helpen bij het terugkrijgen van de zenders.

Stap 1. Controleer of de zender in uw pakket zit.

Kijk in het zenderoverzicht welke zenders in uw zenderpakket horen. Zit de zender in uw abonnement? Ga dan door naar stap 2.

Let op! Woont u in Harderwijk? Kijk dan hieronder voor het zenderoverzicht.

  1. Zenderoverzicht Harderwijk
Stap 1. Controleer of de zender in uw pakket zit.

Stap 3. Controleer of u een favorietenlijst heeft ingesteld

Controleer met behulp van onze handleidingen of u een favorietenlijst heeft ingesteld, en zet deze uit als dit het geval is.

Stap 3. Controleer of u een favorietenlijst heeft ingesteld

Stap 4. Herstel de fabrieksinstellingen op uw ontvanger en/of televisie

Meer informatie over het herstellen van de fabrieksinstellingen op uw digitale ontvanger vindt u op onze pagina Fabrieksinstellingen herstellen. Gebruikt u geen digitale ontvanger, en kijkt u via de televisie zelf? Raadpleeg dan de handleiding van uw televisietoestel.