wijzigingen 2020

TARIEVEN

Per 1 maart 2020 voeren wij een aantal wijzigingen door in onze abonnementen. In de brief of e-mail die je van ons hebt ontvangen, vind je zowel het huidige als het nieuwe tarief dat op jouw abonnement van toepassing is.

   

  • Wanneer gaan de wijzigingen in?

    De wijzigingen gelden vanaf 1 maart 2020.

  • Waarom wijzigen de tarieven?
    Wij vinden het belangrijk dat je optimaal gebruik kunt blijven maken van onze producten en diensten. Daarom investeren wij continu in het verbeteren van onze dienstverlening. Deze investeringen, samen met de stijging van de kosten van producten en diensten is de reden dat we een tariefwijziging doorvoeren op abonnementen.
  • Wanneer zie ik het nieuwe tarief op mijn factuur terug?
    Het nieuwe tarief vind je terug op de factuur over maart 2020. Deze factuur wordt eind februari naar het door Caiway toegekende e-mailadres gestuurd. Je kunt je factuur ook inzien op jouw persoonlijke pagina Mijn Caiway.
  • Ik herken het bedrag van mijn abonnement niet dat in de brief/e-mail staat.

    Het bedrag dat in de brief/e-mail staat is het abonnementsbedrag van je basisdienst incl. BTW. Op je factuur staat bij je basisdienst het bedrag excl. BTW.

    Het totaalbedrag van je factuur kan ook afwijken van het abonnementsbedrag dat in de brief/e-mail staat, doordat er naast de basisdienst ook extra diensten in rekening worden gebracht, zoals een extra zenderpakket of een belbundel bijvoorbeeld.

  • Hoe is de factuur precies opgebouwd?
    Bekijk de voorbeeldfactuur met toelichting.
  • Waar kan ik zien welke diensten ik precies afneem?
    Op jouw persoonlijke pagina Mijn Caiway kun je precies inzien welk abonnement en eventuele extra diensten je afneemt.
  • Ontvang ik een nieuw jaarcontract door deze wijzigingen?
    Nee, je krijgt geen nieuw jaarcontract. De looptijd van jouw contract blijft ongewijzigd.  
  • Gaan de wijzigingen automatisch in?
    Ja. Op 1 maart 2020 worden de wijzigingen doorgevoerd. Wij zorgen ervoor dat jouw abonnement op 1 maart 2020 automatisch wordt aangepast. Je hoeft verder niets te doen.
  • Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen?
    In verband met de wijziging(en) in jouw abonnement(en) heb je het recht om deze kosteloos tot 1 maart 2020 te wijzigen of eventueel op te zeggen via onze klantenservice. Ook als je een jaarcontract hebt. Je kunt hiervoor met ons contact opnemen.

INTERNETSNELHEID

Per 1 maart 2020 voeren we een internetsnelheidsverhoging voor onderstaande glasvezelpakketten door. Hier hoef je niets voor te doen.
 

Pakketnaam Snelheid nu (Mbit/s) Snelheid per 1/3/20 (Mbit/s) Naamswijziging
Alles-in-1 Glas Plus 200/200 250/250
Alles-in-1 Glas Totaal 400/400 500/500
Alles-in-1 Glas Standaard 200/200 250/250
Alles-in-1 Glas Compleet 400/400 500/500
Alles-in-1 Glas 250 250/250 350/350 Alles-in-1 Glas 350
Gewoon Voordelig 150/150 250/250
Gewoon Slim 350/350 500/500
Alles-in-1 Glas G600 600/600 700/700 Alles-in-1 Glas G700
Alles-in- Glas F75 75/75 150/150 Alles-in-1 Glas F150
Alles-in-1 Glas F250 250/250 350/350 Alles-in-1 Glas F350
Alles-in-1 Glas F500 500/500 700/700 Alles-in-1 Glas F700
Internet en Telefonie Glas F300 300/300 350/350 Internet en Telefonie Glas F350

   

  • Mijn internetsnelheid wordt verhoogd. Moet ik nog iets doen?
    Je hoeft niets te doen om gebruik te maken van je verhoogde internetsnelheid. Dit gaat automatisch.
  • Ik heb nu al de hogere internetsnelheid, hoe kan dat?
    We verhogen de internetsnelheid bij vele duizenden klanten. Om te zorgen dat iedereen op 1 maart 2020 de nieuwe snelheid heeft, zijn we begin januari als gestart met het verhogen van de internetsnelheid in onze systemen. Het kan dus zijn dat jouw internetsnelheid al eerder dan 1 maart is verhoogd.
  • Verandert de naam van mijn pakket dan ook?

    Zit de internetsnelheid in de naam van je pakket, en gaat je internetsnelheid omhoog? Dan wijzigen we meteen ook de naam van je pakket naar de nieuwe internetsnelheid.

    Heb je bijvoorbeeld nu een Alles-in-1 Glas F75-pakket en gaat je internetsnelheid omhoog van 75 Mbit/s naar 150 Mbit/s, dan heet jouw pakket vanaf 1 maart Alles-in-1 Glas F150.

    Je vindt de nieuwe naam voor de eerste keer terug op je factuur over maart 2020. Deze factuur wordt eind februari naar het door Caiway toegekende e-mailadres gestuurd. Je kunt de factuur ook inzien op jouw persoonlijke pagina Mijn Caiway.


PRIJSVERLAGING FILM1

Per 1 januari jl. hebben we het abonnementstarief van filmzender Film1 verlaagd van €14,95 p/mnd naar €9,95 p/mnd. Heb je al Film1? Dan kun je nu al het nieuwe tarief terugvinden op je factuur over januari die je eind december hebt ontvangen.

   

  • Wat is Film1?
    Film1 is er voor alle filmliefhebbers. Met 4 reclamevrije filmkanalen krijg je als eerste toegang tot de allernieuwste en beste films in Full HD. Of je zin hebt in actie, thrillers, romantiek of comedy. Je kijkt ze thuis op de bank of als je onderweg bent via de Film1 app.
  • Hoe activeer ik Film1?

    Film1 is zet je eenvoudig maandelijks aan- en uit via Mijn Caiway.

    1. Log in op mijn.caiway.nl:
    2. Klik bovenin op My TV.
    3. Klik links op Aanvullende pakketten.
    4. Selecteer het Film1 pakket en klik op volgende.
    5. Vink aan dat je akkoord bent met de voorwaarden en klik op bestellen.
    6. Binnen maximaal 3 dagen kijk jij naar jouw nieuwe zenders.


Wijziging Algemene Voorwaarden

De Algemene Voorwaarden zijn per 1 maart 2020 geüpdatet en verbeterd:

De nieuwe Algemene Voorwaarden Caiway zijn duidelijker en waar mogelijk vereenvoudigd 
We hebben geprobeerd om de artikelen duidelijker te verwoorden en/of opnieuw in te delen. De leesbaarheid van de Algemene Voorwaarden is hierdoor verbeterd. 
Hiernaast hebben we enkele bepalingen weggelaten, die niet meer van toepassing zijn op de geleverde dienstverlening. Deze wijzigingen hebben geen nadelige gevolgen voor u;

Per 1-1-2020 worden de activiteiten van CAIW Diensten B.V. uitgevoerd door DELTA Fiber Nederland B.V.
CAIW Diensten B.V is per 1-1-2020 gefuseerd met DELTA Fiber Nederland B.V..
De merknaam Caiway blijft gewoon bestaan. Onze dienstverlening en uw overeenkomst met Caiway verandert hierdoor niet;

De wijze waarop een verhuizing tijdens een lopend contract moeten worden doorgegeven, is onder een apart artikel in de Algemene Voorwaarden opgenomen

De bepalingen omtrent het indienen van klachten en het aanbrengen van geschillen bij de geschillencommissie hebben we duidelijker omschreven
Wij hebben de bepalingen vereenvoudigd en samengevoegd in één artikel;

Het wettelijke recht op compensatie bij netwerkstoringen is nu opgenomen in de Algemene Voorwaarden

Wijziging Privacyverklaring

Op al onze dienstverlening is voortaan één privacyverklaring van toepassing.

Nieuwe verwerkingsverantwoordelijke van uw persoonsgegevens
DELTA Fiber Nederland is per 1-1-2020 de ‘verwerkingsverantwoordelijke’ partij voor het gebruik uw persoonsgegevens. Uw gegevens blijven hierbij uiteraard conform de AVG bewaard en beschermd;

Privacyverklaring DELTA Fiber Nederland B.V. is van toepassing op Caiway.
Deze privacyverklaring is van toepassing op de diensten en producten geleverd onder het merk Caiway;

De Algemene Voorwaarden Caiway (2020) en meer info over uw Privacy kunt u hier (AV) én hier (PV) vinden.

   

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.