Wijzigingen abonnementen per 1 maart 2022

Per 1 maart 2022 veranderen er een aantal zaken in onze abonnementen. Op deze pagina vind je een overzicht van de wijzigingen en veelgestelde vragen.

Wijzigingen 2022

Per 1 maart 2022 veranderen er een aantal zaken in onze abonnementen. Dit is omdat wij doorlopend onze producten verbeteren en de capaciteit van ons netwerk verhogen. Het afgelopen jaar heeft uitgewezen hoe belangrijk een stabiele internetverbinding is. Door de forse stijging van het internetverbruik is het belangrijk om ons netwerk continu in de gaten te houden en waar nodig de capaciteit uit te breiden. Hieronder vind je een overzicht van de wijzigingen.

Tarieven abonnementen

Informatie over de tariefswijziging van je abonnement vind je in de brief of e-mail die je van ons hebt ontvangen. Hierin vind je zowel het huidige als het nieuwe tarief dat op jouw abonnement van toepassing is. Staat er in jouw brief of e-mail geen nieuw tarief? Dan verandert het tarief van je abonnement niet.

Internetsnelheid omhoog en naamswijziging

Per 1 maart 2022 verhogen we de internetsnelheid voor een aantal van onze internetpakketten. De snelheidsverhoging wordt automatisch doorgevoerd. Je hoeft er zelf niets voor te doen. Om te zorgen dat iedereen op 1 maart 2022 de nieuwe internetsnelheid heeft, zijn we eind december al gestart met het verhogen van de internetsnelheid in onze systemen. Het kan dus zijn dat jouw internetsnelheid al eerder dan 1 maart is verhoogd. Van sommige pakketten verandert ook de naam. Informatie over de snelheidsverhoging vind je in de brief of e-mail die je van ons hebt ontvangen.

Veelgestelde vragen

  • Wanneer gaan de wijzigingen in?
    De wijzigingen gelden vanaf 1 maart 2022.
  • Waarom wijzigen de tarieven?
    Wij vinden het belangrijk dat je optimaal gebruik kunt blijven maken van onze producten en diensten. Hiervoor zijn wij doorlopend bezig om onze producten te verbeteren en de capaciteit van ons netwerk verhogen. Het afgelopen jaar heeft uitgewezen hoe belangrijk een stabiele internetverbinding is. Door de forse stijging van het internetverbruik is het belangrijk om ons netwerk continu in de gaten te houden en waar nodig te capaciteit uit te breiden. Samen met de stijging van de vaste kosten voor het leveren van onze producten en diensten leidt dit tot een tariefwijziging op abonnementen.
  • Wanneer zie ik het nieuwe tarief op mijn factuur terug?
    Het nieuwe tarief vind je terug op de factuur over maart 2022. Deze factuur wordt eind februari naar het door Caiway toegekende e-mailadres gestuurd. Je kunt je factuur ook inzien op jouw persoonlijke pagina Mijn Caiway.
  • Ik herken het bedrag van mijn abonnement niet dat in de brief/e-mail staat.
    Het totaalbedrag van je factuur kan afwijken van het abonnementsbedrag dat in de brief/e-mail staat, doordat er naast de basisdienst ook extra diensten in rekening kunnen worden gebracht, zoals een extra zenderpakket of een belbundel bijvoorbeeld.
  • Hoe is de factuur precies opgebouwd?
    Meer uitleg over je factuur vind je hier.
  • Waar kan ik zien welke diensten ik precies afneem?
    Op jouw persoonlijke pagina Mijn Caiway kun je precies inzien welk abonnement en eventuele extra diensten je afneemt.
  • Ontvang ik een nieuw jaarcontract door deze wijzigingen?
    Nee, je krijgt geen nieuw jaarcontract. De looptijd van jouw contract blijft ongewijzigd.  
  • Gaan de wijzigingen automatisch in?
    Ja. Op 1 maart 2022 worden de wijzigingen doorgevoerd. Wij zorgen ervoor dat jouw abonnement op 1 maart 2022 automatisch wordt aangepast. Je hoeft verder niets te doen.
  • Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen?

    Je kunt altijd je abonnement aanpassen aan je wensen. Dit doe je eenvoudig via MijnCaiway.

    Wil je je abonnement beëindigen? Dan kun je hiervoor met ons contact opnemen via telefoonnummer 088-2249 111. Kies in het keuzemenu optie 3 en daarna optie 5. Houd rekening met een opzegtermijn, afhankelijk van je pakket en je contract.

  • Wat is inflatiecorrectie?
    Meer informatie over inflatiecorrectie vind je hier .