Stel je vraag via chat
Apparatuur terugsturen
De apparatuur die je ontvangen hebt van Caiway is vaak in bruikleen of huur. Na opzegging of aanpassing van jouw abonnement krijg je van ons een bericht met alle apparatuur die wij terug verwachten. Doe je dit niet dan kunnen we hiervoor kosten in rekening brengen.
Wij sturen per apparaat een e-mail of brief die wij graag retour willen ontvangen. Dit zijn o.a. modem, router, stroomadapter, afstandsbediening en/of tv-ontvanger. Uitzonderingen zijn smartcards en accessoires als kabels en splitters. Die hoeven dus niet worden opgestuurd.
Stuur de apparatuur binnen 14 dagen na afloop of aanpassing van uw abonnement in een goed afgesloten doos naar ons retouradres. Vergeet niet het retourformulier toe te voegen bij uw zending en stuur het pakket naar onderstaand adres.
Wanneer je een retourzending afgeeft bij PostNL krijg je een Track & Trace code waarmee je je zending kunt volgen vanaf het pakketpunt tot aan ons retourcentrum.
Bewaar dit bewijs goed.
Retouradres
Stuur het pakket kosteloos naar onderstaand adres:
Caiway
Antwoordnummer 17091
2650 VK Bleiswijk
-
De apparatuur is kapot
Ook defecte apparatuur vragen wij je terug te sturen in het kader van duurzaamheid kijken we welke onderdelen we kunnen hergebruiken.
-
Ik heb de apparatuur die gevraagd wordt niet meer in mijn bezit
Neem contact met onze klantenservice op.
-
Ik heb de apparatuur reeds verstuurd maar toch een herinnering ontvangen
Heb je apparatuur al retour gestuurd, dan hebben de herinneringsbrief en je retourpakket elkaar gekruist. Het verwerken van je retourzending kan 2 weken in beslag nemen.
Je ontvangt van ons een bevestiging zodra retour ontvangen is. Mocht je dan nog steeds niets vernomen hebben neem dan contact met onze klantenservice.
-
Kan ik de apparatuur ook in een Caiway-winkel inleveren?
Het is niet mogelijk om apparatuur te retourneren in een Caiway-winkel of verkooppunt. Je kunt apparatuur kosteloos naar ons toe sturen.
-
De monteur heeft het oude modem meegenomen tijdens zijn bezoek
In sommige gevallen leveren we deze service. De monteur zal in dat geval zorgdragen dat het modem in onze magazijn terecht komt. Ook hiervan ontvang je een bevestigingsmail.
-
Hoe ontvang ik een herinnering of factuur?
Je ontvangt de herinnering of factuur per e-mail. Is je e-mailadres niet bekend bij ons? Dan versturen wij je een brief.
-
Ik heb een factuur ontvangen
Wij brengen 75,- per apparaat in rekening als je na 60 dagen beëindiging van het contract apparatuur niet retour hebt gestuurd.