de ontvanger slaat zenders over

Als er kanalen worden overgeslagen, kan dat komen doordat je een favorietenlijst gebruikt. Daar zitten niet alle zenders in. Meer informatie over (het gebruik van) favorietenlijsten vind je in de gebruikshandleiding van je ontvanger op handleidingen.

Als je geen favorietenlijst gebruikt of wanneer het probleem niet weg is als je de favorietenlijst hebt uitgeschakeld, kun je het beste de fabrieksinstellingen herstellen. Hoe je dat doet, lees je op fabrieksinstellingen herstellen.

Indien ook dat geen oplossing biedt, raden we aan contact op te nemen met de klantenservice van Caiway. We helpen je dan persoonlijk verder.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).