Televisie en radio

Op deze pagina vind je alles over televisie en radio bij Caiway.

Veelgestelde vragen

  • Ik zie blokken en strepen in beeld. Wat moet ik doen?
    Blokken en strepen in beeld kunnen meerdere oorzaken hebben. Daarom hebben we een stappenplan samengesteld waarmee u zo snel mogelijk tot een oplossing kunt komen. U vindt het stappenplan op de pagina Foutmelding
  • Waar vind ik de frequentie en netwerkwaarden van Caiway?
    Controleer op onze pagina Frequenties en netwerkwaarden bij uw woonplaats welke frequentie en netwerkwaarden van toepassing zijn.
  • Waar vind ik het zenderoverzicht van Caiway?
    Ga naar onze pagina Zenderoverzicht om het zenderoverzicht te bekijken.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).