Mobiel

Op deze pagina vind je alles dat te maken heeft met Caiway mobiel. Wil je graag nummerbehoud aanvragen of je simkaart activeren, maar weet je niet hoe? Wij leggen het je allemaal uit—ook als je bijvoorbeeld meer wilt weten over kosten buiten je bundel of gebruik in het buitenland. Daarnaast kun je op deze pagina natuurlijk ook terecht voor informatie over financiële zaken, zoals vragen over je factuur. Wil je graag je huidige gebruik inzien of misschien iets wijzigen? Log dan in op Mijn Caiway Mobiel, waar je eenvoudig al jouw gegevens kunt vinden. 

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik zien hoeveel ik van mijn bundel (MB’s/minuten/sms) heb gebruikt?
    Je specificatie van je verbruik kun je zien via Mijn Caiway Mobiel. Je ziet hoeveel MB’s, minuten en/of sms’jes je hebt verbruikt. Ook zie je welke nummers je hebt gebeld en of het binnen of buiten je bundel is.
  • Wat houdt de Caiway combikorting in?

    Combineer Caiway Mobiel met je Caiway internet of Alles-in-1 abonnement op hetzelfde adres en profiteer elke maand van € 5,- korting. Hier hoef je zelf helemaal niets voor te doen, dit gaat automatisch. Deze korting zie je niet terug op de Caiway Mobiel factuur maar vind je terug op de internetfactuur welke in Mijn Caiway is in te zien.

  • Hoe maak ik een Mijn Caiway Mobiel account aan?
    Elke klant van Caiway Mobiel krijgt automatisch een Mijn Caiway Mobiel account. Je ontvangt hiervoor van ons, in twee aparte e-mails, een gebruikersnaam en een wachtwoord. Hiermee log je voor de eerste keer in op Mijn Caiway Mobiel en verander je het wachtwoord.
  • Kan ik mijn huidige mobiele nummer meenemen?
    Ja, kies bij het bestellen voor ‘huidige telefoonnummer meenemen’ en geef de gewenste overstapdatum aan. Wij zorgen er dan voor dat je huidige nummer op de juiste dag wordt overgezet.
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn simkaart ontvang?
    Als je vandaag bestelt, dan heb je jouw simkaart binnen 3 werkdagen in huis. De simkaart wordt bij jou thuis in de brievenbus bezorgd. Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven.
  • Kan ik meerdere mobiele abonnementen afnemen op mijn adres?
    Op je adres kan je maximaal 5 abonnementen afnemen op uw adres onder 1 account (contractant). Per extra mobiele abonnement profiteer je ook nog eens van een extra korting van €5,- per maand.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).