Caiway Mobiel

Je kunt als internetklant mobiel erbij nemen. Ruime keuze in bundels en via het meest bekroonde netwerk van Nederland. Bovendien profiteer je maandelijks van 5,- combikorting op je internetfactuur. Je kunt je huidige nummer meenemen en eenvoudig je verbruik en facturen inzien in Mijn Caiway Mobiel.

Factuur

Heb je een factuur ontvangen of een automatische incasso gehad en heb je vragen over de opbouw van je factuur? Op onze factuurpagina leggen we graag uit hoe je factuur is opgebouwd. 

Alles over factuur

Nummerbehoud

Nummerbehoud aangevraagd? Zodra jouw huidige provider toestemming geeft wordt jouw nummer naar ons overgezet en je oude abonnement door ons opgezegd. Zo voorkom je dubbele kosten. 

Alles over nummerbehoud

Mijn Caiway Mobiel

Al je facturen en actuele betalingen bekijk je via Mijn Caiway Mobiel. Hier vind je ook gespreksspecificaties, en heb je inzicht in je verbruik. Een tijdelijke extra bundel aanvragen? Ook dit regel je hier eenvoudig. 

Mijn Caiway Mobiel

Bundels en tarieven

Is je bundel op, dan betaal je het buitenbundeltarief tot je het belplafond hebt bereikt. Een voordelige extra bundel kopen kan ook via Mijn Caiway Mobiel. De bundel gaat per direct in en is 30 dagen geldig. Ga je een nieuwe maand in, dan schakel je automatisch over naar je bundel van je abonnement.

Lees meer

Buitenland

In de EU kun je bellen, internetten en sms’en zoals je dat ook thuis doet. Maar let op: dit geldt niet wanneer je belt en sms't vanuit Nederland naar het buitenland (ook in de EU). Kijk in het tarievenoverzicht voor de kosten.

Bekijk de tarieven

Abonnement wijzigen

Verbruik je elke maand meer, dan kun je je abonnement altijd verhogen. Je nieuwe abonnement gaat de eerste dag van de volgende maand in. Je mag je abonnement verlagen na je contractperiode. Je beheert je abonnement eenvoudig via Mijn Caiway Mobiel.

Mijn Caiway Mobiel

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik zien hoeveel ik van mijn bundel (MB’s/minuten/sms) heb gebruikt?
    Je specificatie van je verbruik kun je zien via Mijn Caiway Mobiel. Je ziet hoeveel MB’s, minuten en/of sms’jes je hebt verbruikt. Ook zie je welke nummers je hebt gebeld en of het binnen of buiten je bundel is.
  • Wat houdt de Caiway combikorting in?

    Combineer Caiway Mobiel met je Caiway internet of Alles-in-1 abonnement op hetzelfde adres en profiteer elke maand van 5,- korting. Hier hoef je zelf helemaal niets voor te doen, dit gaat automatisch. Deze korting zie je niet terug op de Caiway Mobiel factuur maar vind je terug op de internetfactuur welke in Mijn Caiway is in te zien.

  • Hoe maak ik een Mijn Caiway Mobiel account aan?
    Elke klant van Caiway Mobiel krijgt automatisch een Mijn Caiway Mobiel account. Je ontvangt hiervoor van ons, in twee aparte e-mails, een gebruikersnaam en een wachtwoord. Hiermee log je voor de eerste keer in op Mijn Caiway Mobiel en verander je het wachtwoord.
  • Kan ik mijn huidige mobiele nummer meenemen?
    Ja, kies bij het bestellen voor ‘huidige telefoonnummer meenemen’ en geef de gewenste overstapdatum aan. Wij zorgen er dan voor dat je huidige nummer op de juiste dag wordt overgezet.
  • Krijg ik ook korting als ik meerdere mobiele abonnementen bij Caiway afneem?
    Ja, bij ieder extra mobiel abonnement dat je bij Caiway afneemt krijgt je 5,- korting. Deze korting op je extra abonnementen wordt getoond op je Caiway mobiele factuur. (let op: de 5,- combikorting wordt getoond op je internet factuur) Je kunt tot maximaal vijf mobiele abonnementen aanvragen op 1 adres. Je krijgt per extra mobiel abonnement 5,- korting per maand op je mobiele factuur. Voorwaarde voor de korting is wel dat je de extra abonnementen aanvraagt op hetzelfde adres dat staat op je eerste abonnement. Zo herkennen we dat je meer dan één abonnement hebt en kom je in aanmerking voor deze korting.
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn simkaart ontvang?
    Als je vandaag bestelt, dan heb je jouw simkaart binnen 3 werkdagen in huis. De simkaart wordt bij jou thuis in de brievenbus bezorgd. Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).