Storing

Storingen zijn altijd vervelend, maar kunnen vaak sneller worden verholpen  dan je misschien denkt. Hieronder vind je duidelijke stappenplannen waarmee je storingen zelf te lijf kunt gaan. Check, voordat je aan een stappenplan begint, altijd eerst of Caiway zelf een storing heeft.  Op actuele storingen en onderhoud houden we je op de hoogte van eventuele issues.

Geen storingsmelding? Kies het stappenplan dat bij jouw storing past:

televisie  - storingen

  • Ik zie een foutmelding in beeld. Wat moet ik doen?
    Zo’n foutmelding kan meerdere oorzaken hebben. Met ons stappenplan helpen we je de oplossing te vinden. Raadpleeg het stappenplan op de pagina Foutmelding
  • Mijn tv-ontvanger reageert niet meer. Wat moet ik doen?
    Een niet reagerende ontvanger kan meerdere oorzaken hebben. Daarom hebben we een stappenplan samengesteld waarmee u zo snel mogelijk tot een oplossing kunt komen. U vindt het stappenplan op de pagina Ontvanger reageert niet.
  • Ik zie blokken en strepen in beeld. Wat moet ik doen?
    Blokken en strepen in beeld kunnen meerdere oorzaken hebben. Daarom hebben we een stappenplan samengesteld waarmee je het probleem te lijf kunt gaan. Je vindt dit stappenplan op de pagina Foutmelding

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).