Ik kan niet gebeld worden

Vervelend dat je een storing ervaart met je vaste telefoon. We lossen dit graag met je op.

Volg de onderstaande stappen

{{ index + 1 }}
{{ step.title }}

{{ step.title }}

Door wie kan je niet gebeld worden?

  • Door specifieke personen/telefoonnummers
    Dan ligt dat hoogstwaarschijnlijk niet aan jouw telefoonaansluiting, maar is er iets mis met de aansluiting van de beller(s). Adviseer diegene die jou belt om contact op te nemen met zijn eigen provider.

  • Niemand kan mij bellen
    Ga verder met stap 2.

Herstart je modem en het basisstation

Is het probleem opgelost?

  • Ja
    Fijn dat het weer werkt!

  • Nee
    Ga verder met Stap 3

Controleer of doorschakeling uit staat

Zijn er mogelijk nog doorschakelingen actief? Zet ze dan uit met *21*. Helpt dit?

  • Ja
    Probleem opgelost. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!

  • Nee
    Ga verder met stap 4.

Vraag wat de beller hoort als ze jouw telefoonnummer bellen

  • Afsluittoon
    Neem contact met ons op. We helpen je persoonlijk verder.

  • De telefoon gaat over
    Ga verder met stap 5.

  • De telefoon gaat één keer over en stopt dan
    Ga verder met stap 5.

Is er apparatuur tussen het modem en telefoontoestel aangesloten?

 

  • Ja
    Ga verder met stap 6.

  • Nee
    Helaas, met dit stappenplan kunnen we het probleem niet voor je oplossen. Neem contact met ons op, zodat we je persoonlijk kunnen helpen.

Sluit het telefoontoestel rechtstreeks aan op het modem met 1 kabel

Is het probleem opgelost?

  • Ja
    Probleem opgelost. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
  • Nee
    Helaas, dan kan dit stappenplan je niet verder helpen. Onze medewerkers gelukkig wel, dus neem meteen contact met ons op.

Heeft deze informatie je geholpen?

Kom je er niet uit?

  • Stel je vraag via chat
  • Facebook
  • Telefonisch contact

    Liever iemand spreken?

    Toon telefoonnummer 088 2249 111
Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00.