Telefonie

Heb je hulp nodig met het aansluiten van je telefoontoestel, of ben je alleen op zoek naar de beltarieven van Caiway? Zoek dan niet verder. Op deze pagina vind je alles dat te maken heeft met telefonie bij Caiway—van aansluiten tot zelf je voicemail instellen. Daarnaast kun je op deze pagina ook terecht voor het oplossen van verschillende problemen. Kan je bijvoorbeeld niet meer bellen of heb je last van slechte geluidskwaliteit? Met behulp van onze handleidingen kun je deze problemen eenvoudig zelf oplossen. Ook bij het maken van wijzigingen in je abonnement helpen we je hier graag verder.

Veelgestelde vragen

  • Zegt Caiway het telefoonabonnement bij mijn oude provider op?
    Nee, dat doen we niet. Als we het nummer van je oude provider overnemen, wordt je oude abonnement meestal automatisch stopgezet. Een enkele provider gaat daar helaas anders mee om. Het is dan ook belangrijk dat je bij je provider navraagt of het abonnement automatisch wordt stopgezet of dat je zelf actie moet ondernemen. Zo voorkom je dat je dubbele kosten maakt.
  • Zegt Caiway het internet-/televisie-abonnement bij mijn oude provider op?

    Nee, Caiway zegt nooit internet- of televisie-abonnementen op.

  • Wanneer wordt mijn nummer overgenomen?

    Caiway start de overnameprocedure op de dag dat je jouw Caiway-diensten activeert. We ontvangen vervolgens een zogenaamde porteringsdatum van je oude provider. Die datum geven we per sms aan je door. Meestal is de overname binnen 1 werkdag geregeld. Je vindt de status (inclusief datum nummerovername) in je Mijn Caiway-omgeving:

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.