Vaste telefonie

Alles over vaste telefonie

Veelgestelde vragen

  • Zegt Caiway het telefoonabonnement bij mijn oude provider op?
    Nee, dat doen we niet. Als we het nummer van je oude provider overnemen, wordt je oude abonnement meestal automatisch stopgezet. Een enkele provider gaat daar helaas anders mee om. Het is dan ook belangrijk dat je bij je provider navraagt of het abonnement automatisch wordt stopgezet of dat je zelf actie moet ondernemen. Zo voorkom je dat je dubbele kosten maakt.
  • Zegt Caiway het internet-/televisie-abonnement bij mijn oude provider op?

    Tijdens het bestellen op de site kun je kiezen voor de overstapservice. Als je aangeeft daar gebruik van te willen maken zeggen wij het contract bij je huidige provider op.

  • Wanneer wordt mijn nummer overgenomen?

    Caiway start de overnameprocedure op de dag dat je jouw Caiway-diensten activeert. We ontvangen vervolgens een zogenaamde porteringsdatum van je oude provider. Die datum geven we per sms aan je door. Meestal is de overname binnen 1 werkdag geregeld. Je vindt de status (inclusief datum nummerovername) in je Mijn Caiway-omgeving:

Kom je er niet uit?

  • Stel je vraag via chat
  • Facebook
  • Telefonisch contact

    Liever iemand spreken?

    Toon telefoonnummer 088 2249 111
Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00.