Ik kan niet bellen

Vervelend dat je een storing ervaart met je vaste telefoon. We lossen dit graag met je op.

Volg de onderstaande stappen

{{ index + 1 }}
{{ step.title }}

{{ step.title }}

Controleer of je internetverbinding wel werkt

  • Ja

Ga verder met stap 2.

  • Nee

Bekijk het stappenplan Geen Internet om de internetverbinding te herstellen.

Kan je bellen naar het nummer 1200?

  • Ja

Waarschijnlijk ben je vergeten het netnummer in te toetsen. Dit dien je altijd te doen, dus ook als je iemand belt met hetzelfde netnummer als jij.

  • Nee

Ga verder met stap 3.

Start het modem en het basisstation opnieuw op

Is het probleem opgelost?

  • Ja

Mooi. Graag gedaan! 

  • Nee

Ga verder met stap 4.

Wat hoor je als je naar 1200 belt?

  • Verstoord geluid

Volg het stappenplan Slechte geluidskwaliteit om het probleem te verhelpen.

  • Afsluittoon

Het nummer waarnaar je belt bestaat waarschijnlijk niet meer.

  • In gesprekstoon

Helaas, het probleem is nog niet opgelost. Neem contact met ons op zodat we jou persoonlijk verder kunnen helpen en het probleem samen kunnen oplossen.

  • Stilte

Ga verder met stap 5.

Probeer een ander toestel en een ander kabeltje

Is het probleem opgelost?

  • Ja

Blijkbaar lag het aan het snoertje! Gelukkig is het nu opgelost, want dit was de laatste optie in dit stappenplan.

  • Nee

Oké. Dan moeten we er samen naar kijken. Neem contact met ons op. We komen er wel uit!

Heeft deze informatie je geholpen?

Kom je er niet uit?

  • Stel je vraag via chat
  • Facebook
  • Telefonisch contact

    Liever iemand spreken?

    Toon telefoonnummer 088 2249 111
Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00.