Wijzigen

Als je een vraag hebben over het maken van een wijziging van het mobiele abonnement, dan ben je hier op de juiste plek!  De meeste wijzigingen kun je direct zelf doorvoeren via de Caiway Mobiel-app. Volg voor meer informatie het stappenplan om direct aan de slag te gaan.

App

Wijzigen in de Caiway Mobiel | App

Gegevens

Gegevens wijzigen

Het wijzigen van je persoonlijke gegevens doe je eenvoudig via de Caiway Mobiel-app onder 'Profiel'. Je kan hier de volgende gegevens mee aanpassen:

    • Contactgegevens
    • E-mailadres
    • Wachtwoord
    • IBAN rekeningnummer

Wil je het telefoonnummer wijzigen van je mobiel? Neem dan contact op met de klantenservice.

Bundel

Bundel wijzigen

  • Kan ik mijn abonnement na het afsluiten nog wijzigen?
    Dat hangt af van het type abonnement. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement? Dan kan je maandelijks zowel up- als downgraden. Heb je een 2-jarig abonnement? Dan kan je kosteloos upgraden maar niet downgraden. Na je contractperiode kan je wel zowel up- als downgraden. Je regelt dit eenvoudig in de Caiway Mobiel-app, via 'Abonnement wijzigen'. De wijziging gaat per de 1e van de volgende maand in. Vraag je de wijziging aan via de klantenservice, houd dan rekening met een verwerkingstijd van één werkdag.
  • Kan ik mijn bel-en/of internetbundel verhogen?
    Ja, je kunt altijd je bundel verhogen ongeacht je abonnement. 
  • Kan ik mijn bel-en/of internetbundel verlagen?
    Ja. Tijdens je contract kun je je abonnement maandelijks zonder extra kosten wijzigen. Bij Caiway Mobiel kun je zowel up- als downgraden na je contractperiode. Upgraden kan altijd, downgraden kun je na afloop van jouw contractsperiode doen. Je regelt dit eenvoudig zelf in de Caiway Mobiel-app, of je neemt contact op met onze klantenservice. De wijziging gaat per de 1e van de volgende maand in.
  • Hoe kan ik mijn abonnement aanpassen?
    Je kunt eenvoudig je bundel aanpassen via de Caiway Mobiel-app. 
  • Kan ik tijdelijke (buitenland) bundels kopen?

    Voor zowel binnen Nederland en de EU (zone 1) als voor buiten de EU is het mogelijk om tijdelijke extra bundels te kopen. Zo kun je voordeliger bellen of internetten en voorkom je de hogere buiten de bundeltarieven.

    Check voordat je op reis gaat de tarieven van je bestemming om te bepalen of een tijdelijke extra bundel interessant is voor jou. Extra bundels koop je eenvoudig in de Caiway Mobiel-app.

  • Hoe vaak kan ik mijn abonnement wijzigen?
    Je kunt je abonnement zo vaak wijzigen als je wilt.
  • Zijn er kosten verbonden aan het up of downgraden van mijn abonnement?
    Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het veranderen van je abonnement.
  • Ik heb mijn abonnement gewijzigd. Wanneer gaan de wijziging in?
    De wijzigingen gaan pas in vanaf de eerste van de volgende maand. Via de Caiway Mobiel-app zie je precies wanneer je nieuwe bundel in gaat. Heb je je contract vroegtijdig verlengd? Dan gaat het nieuwe abonnement in vanaf de afgesproken datum.
Annuleren

Annuleren en retourneren

  • Kan mijn toestel na het afsluiten van een abonnement nog omruilen/retourneren?
    Je kan je toestel binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos omruilen of retourneren. De telefoon dient in dat geval geen schade te bevatten en moet in originele verpakking worden opgestuurd. 
  • Wat als ik mijn mobiel abonnement wil annuleren?
    Na het plaatsen van je bestelling heb je een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze periode mag je kosteloos je abonnement opzeggen in het kader van de wet verkoop op afstand. Heb je tijdens de bedenktijd buiten bundel kosten gemaakt? Dan zullen wij die wel in rekening brengen. Neem voor het annuleren van je bestelling contact op met de klantenservice
  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een telefoon?
    Je kan je toestel binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos omruilen of retourneren. De telefoon dient in dat geval geen schade te bevatten en moet in originele verpakking worden opgestuurd. 
  • Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van mijn mobiel abonnement?
    Na het plaatsen van je bestelling heb je een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze periode mag je kosteloos je abonnement opzeggen in het kader van verkoop op afstand. Heb je tijdens de bedenktijd buiten bundel kosten gemaakt? Dan zullen wij die wel in rekening brengen. Neem voor het annuleren van je bestelling contact op met de klantenservice
  • Waar moet ik mijn telefoon heen sturen als ik hem wil retourneren?

    Stuur de telefoon in een goed afgesloten doos naar ons retouradres. De telefoon dient onbeschadigd en in de originele verpakking te worden verstuurd. Zorg ervoor dat op de doos ook de volgende gegevens staan: je naam, adres , postcode en plaats. Zo kunnen wij makkelijk controleren van wie de telefoon is.

    Retouradres is onze winkel in Middelburg:
    - Lange Delft 39
    - 4331 AL Middelburg

    Ook kan je langskomen bij één van onze andere servicepunten om je mobiel te retourneren.

  • Hoe kan ik mijn telefoon omruilen?
    Als je je telefoon wilt omruilen, neem eerst contact op met de klantenservice. Zodra wij de oorspronkelijke telefoon hebben ontvangen en de nieuwe telefoon op voorraad is, zullen we deze naar je opsturen.

Heeft deze informatie je geholpen?

Elke dag online van 09:00-21:00. Bellen kan doordeweeks van 08:00-21:00 en op zaterdag van 10:00-16:00. Op zondag ook open voor technische vragen van 10:00-16:00.