Geen opnames kunnen bekijken of maken

Kun je niet opnemen en bestaande opnames ook niet afspelen? Vervelend! Volg onderstaande stappen om het probleem op te lossen.

Stap 1. Herstart de digitale ontvanger

  • Haal de stekker van de ontvanger uit het stopcontact. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit de ontvanger daarna weer aan.

Stap 2. controleer of de mediatheek te benaderen is


Dit doe je door op de knop media te drukken

  • Ja, de mediatheek is beschikbaar.
    Ga verder met stap 3.
  • Nee, de mediatheek is niet te benaderen.
    Ga verder met stap 4.

Stap 3. Herstel de fabrieksinstellingen

  • Omdat de harde schijf van de ontvanger benaderbaar, raden we aan de fabrieksinstellingen van de ontvanger te herstellen. Ga naar het overzicht fabrieksinstellingen herstellen voor de handleiding van jouw ontvanger.
  • Opgelost? Mooi! Zo niet, ga dan naar stap 4.

Stap 4. Formatteer de harde schijf


Als een herstart of het terugzetten naar de fabrieksinstellingen allebei niet helpen, kan het formatteren van de harde schijf wellicht de oplossing zijn. Let wel op: al je opnames gaan dan verloren. Doen? Op de pagina harde schijf formatteren lees je hoe.

  • Let op! Bij het formatteren van de harde schijf gaan alle opnames verloren die momenteel zijn opgeslagen.

Lost dit het probleem niet op? Of is de optie om de harde schijf te formatteren niet beschikbaar? Neem dan contact op met de klantenservice van Caiway. Vermeld aan de medewerker welke stappen je hebt doorlopen, zodat wij je snel en goed kunnen helpen.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.