Betaalachterstand

Heb je je rekening niet op tijd betaald? Dan starten we het incassotraject op. Natuurlijk doen we dat liever niet. Tijdens het incassotraject krijg je twee betaalherinneringen van ons. Daar komen na de eerste herinnering extra kosten bij, omdat het incassoproces veel tijd en geld kost. Die kosten zijn wettelijk bepaald.

Ik betaal via handmatige overschrijving

Zo verloopt het traject:
  • Eerste herinnering
    Na het vervallen van de betaaltermijn op de factuur, versturen we de eerste herinnering. Deze herinnering is kosteloos en heeft een betaaltermijn van 15 dagen.

  • Tweede herinnering
    Direct na verloop van de betaaltermijn van de eerste herinnering, sturen we een tweede herinnering. De tweede herinnering heeft een betaaltermijn van 15 dagen. Binnen die termijn moet je de openstaande rekening betalen.

  • Overdracht naar incassobureau
    19 dagen na het uitblijven van betaling dragen we de openstaande facturen over aan het incassobureau. Wij kunnen dan geen regeling meer treffen. Vanaf het moment dat het incassobureau de facturen heeft overgenomen, neem je contact op met dat bureau om de betaalmogelijkheden te bespreken:

    Cannock 088-1168145
  • Blokkade van de diensten
    Betaal je het openstaande bedrag niet op tijd? Dan sluiten we je diensten af. Je kunt dan niet meer televisie kijken, internetten en bellen met je vaste telefoon*. Zorg dat je binnen 15 dagen na afsluiting alsnog betaalt, zo voorkom je extra kosten.

    *Zijn je diensten afgesloten en heb je Bellen van Caiway? Dan kun je een paar nummers nog wel bereiken:
    - 112
    - 0900-8844


  • Beëindigen abonnement
    Wanneer betaling na blokkade uitblijft, beëindigen wij het abonnement. De vordering blijft dan in handen van onze incassopartner Cannock.

Ik betaal via automatische incasso

Zo verloopt het traject:
  • Eerste herinnering
    Als je de automatische incasso storneert, versturen we de eerste herinnering. Deze herinnering is kosteloos en heeft een betaaltermijn van 15 dagen.

  • Tweede herinnering
    Direct na verloop van de betaaltermijn van de eerste herinnering, sturen we een tweede herinnering. De tweede herinnering heeft een betaaltermijn van 15 dagen. Binnen die termijn moet je de openstaande rekening betalen.

  • Overdracht naar incassobureau
    19 dagen na het uitblijven van betaling dragen we de openstaande facturen over aan het incassobureau. Wij kunnen dan geen regeling meer treffen. Vanaf het moment dat het incassobureau de facturen heeft overgenomen, neem je contact op met dat bureau om de betaalmogelijkheden te bespreken:

    Cannock 088-1168145
  • Blokkade van de diensten
    Betaal je het openstaande bedrag niet op tijd? Dan sluiten we je diensten af. Je kunt dan niet meer televisie kijken, internetten en bellen met je vaste telefoon*. Zorg dat je binnen 15 dagen na afsluiting alsnog betaalt, zo voorkom je extra kosten.

    *Zijn je diensten afgesloten en heb je Bellen van Caiway? Dan kun je een paar nummers nog wel bereiken:
    - 112
    - 0900-8844


  • Beëindigen abonnement
    Wanneer betaling na blokkade uitblijft, beëindigen wij het abonnement. De vordering blijft dan in handen van onze incassopartner Cannock.

Deblokkeren van je diensten

Als je betaalt nadat je diensten zijn afgesloten, dan sluiten we je automatisch opnieuw aan nadat de betaling is verwerkt binnen 24 uur. Het deblokkeren van je diensten is kosteloos.

Kom je er niet uit?

Elke dag online van 09:00-21:00. Bellen kan doordeweeks van 08:00-21:00 en op zaterdag van 10:00-16:00. Op zondag ook open voor technische vragen van 10:00-16:00.