Ziggo Sport Totaal app

Heb je het Ziggo Sport Totaal pakket toegevoegd aan je Caiway abonnement? Houd er dan rekening mee dat het tot uiterlijk 48 uur kan duren dat de GO-inlogcode/koppelcode zichtbaar en actief is in Mijn Caiway.

Als Ziggo Sport Totaal abonnee, heb je automatisch (dus zonder extra kosten) toegang tot de Ziggo Sport Totaal app. Daarmee haal je de Ziggo Sport Totaal ervaring naar elke TV, PC, laptop, tablet en smartphone. Oftewel: je ziet de spannendste wedstrijden voortaan op al je schermen. Live vanaf de ‘eretribune’ thuis. Of onderweg, want met de app reizen de doelpunten, aces, demarrages, eagles, touch downs (enzovoorts) gewoon met je mee.

GO-inlogcode

Om gebruik te maken van deze dienst, heb je je GO-inlogcode nodig. Deze vind je in Mijn Caiway onder zelf regelen, televisie en GO-inlogcode.

Mijn Caiway

Smartphone of tablet

Volg de volgende stappen om Ziggo Sport Totaal GO op een smartphone of tablet te gebruiken:

  • Download de Ziggo Sport Totaal GO app via de App Store of Google Play Store.
  • Open de app en ga naar 'Instellingen'
  • Selecteer 'inloggen'
  • Selecteer Caiway als provider
  • Log in met je Caiway klantcode en de GO-inlogcode. Beide codes kun je vinden in Mijn Caiway
  • Klik op 'inloggen'
  • Selecteer in het menu 'TV kijken'

Pc of laptop

Voer de volgende stappen uit om Ziggo Sport Totaal GO op de PC of laptop te gebruiken:

  • Selecteer 'Login'
  • Selecteer 'Caiway' als je provider
  • Vul je Caiway klantcode in
  • Vul je Go-inlogcode in. De GO-inlogcode vind je in Mijn Caiway onder Zelf regelen, Televisie en Go-inlogcode
  • Vink 'Onthoud mij' aan en klik op ‘Inloggen’
     

Heeft deze informatie je geholpen?

Veelgestelde vragen

  • Ik heb vijf of meer apparaten in gebruik en kan niet meer kijken. Wat nu?
    Je hebt de limiet van Ziggo Sport Totaal Go (maximaal 5 apparaten) bereikt. Als je vijf apparaten hebt geregistreerd, dien je een apparaat te verwijderen om een nieuw apparaat toe te voegen. Dit kan elke 24 uur. Je doet dit door in te loggen op Ziggo Sport Totaal Go en dan te kiezen voor Mijn account (rechtsboven in het scherm). Kies vervolgens links voor apparaatbeheer. Je ziet nu welke apparaten geregistreerd zijn. Verwijder apparaten die je niet (meer) gebruikt. Daarna kun je weer nieuwe toevoegen.
  • Kan ik ook op meerdere apparaten tegelijk kijken?
    Ja, met deze app kijk je op maximaal vijf apparaten tegelijk.
  • Kan ik Ziggo Sport Totaal GO ook in het buitenland bekijken?
    Nee, de wedstrijden op Ziggo Sport Totaal Go zijn alleen in Nederland te zien. Dit heeft uiteraard alles te maken met de rechten op de uitgezonden wedstrijden.
  • Kan ik Ziggo Sport Totaal ook met een 3G- of 4G-verbinding gebruiken?
    Dat kan zeker, maar we raden aan van Wifi gebruik te maken. Omdat een Wifi-verbinding meestal sneller en stabieler is, maar ook omdat je dan niet voor onverwacht hoge kosten van je mobiele provider komt te staan.
  • Mijn app of video werkt niet meer goed. Wat nu?
    Op https://go.ziggosporttotaal.nl/main/systemcheck vind je een overzicht van de meest gestelde vragen en een uitgebreide handleiding. Caiway biedt zelf geen technische ondersteuning op de app/video player. Neem bij vragen dus direct contact op met klantenservice@sport1.nl.
  • Op welke apparaten kan ik Ziggo Sport Totaal Go gebruiken?
    Ziggo Sport Totaal Go werkt op de meeste pc's, laptops, tablets en telefoons. Check de actuele lijst met ondersteunde apparaten op Ziggo Sport Totaal.
  • Waar vind ik mijn GO-inlogcode?
    De Go-inlogcode vind je in Mijn Caiway onder Zelf regelen, Televisie en Go-inlogcode.
     

Kom je er niet uit?

  • Liever iemand spreken?

    Toon telefoonnummer 088 2249 111