Zwak of geen signaal

Zie je de melding Zwak of geen signaal op je televisie? Dit komt soms omdat de TV niet op de juiste ingang staat. Je kunt dit eenvoudig uitsluiten:

  • Kies met de afstandsbediening de bron waarop de ontvanger is aangesloten
  • Gebruik hiervoor de knop "input" of "source" en kies de juiste bron
  • Dit kan bijvoorbeeld EXT 1, EXT 2, HDMI 1 of HDMI 2 zijn.

Je vindt verdere uitleg in de gebruiksaanwijzing van je televisie. Zodra de televisie op de bron van de ontvanger is ingesteld, zou het probleem opgelost moeten zijn.

          Is je probleem hier niet mee opgelost? Doe dan onze kabeltest.

doe de COAX kabeltest
Doe de glasvezel kabeltest

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.