Installatie in huis

Glasvezel

DELTA Fiber Netwerk legt het glasvezelnetwerk aan en brengt het naar uw meterkast. Caiway zorgt hierna voor de aansluiting in huis. Lees hier wat dat inhoudt.

Wie doet wat?

  1. DELTA Fiber Nederland verzorgt het glasvezelnetwerk in jouw wijk en straat, en van de straat naar je woning. Het werk wordt gedaan door de aannemer in het gebied. De monteur van de aannemer komt bij je langs om samen te bepalen waar de aansluiting in huis komt.

  2. Als de huisaansluiting gerealiseerd is ontvang je het installatiepakket van Caiway. Om het pakket te installeren maak je een afspraak met de monteur van Guidion. Je kunt natuurlijk ook zelf installeren. Als het pakket geïnstalleerd is en de verbinding geactiveerd kun je gebruik maken van je abonnement.

Ontvangst installatiepakket

Kijk goed na of alle door jou bestelde spullen aanwezig zijn in het installatiepakket. In het installatiepakket vind je onder meer het modem, WIFI-versterkers en de handleiding.

Zijn niet alle spullen aanwezig, of wil je iets bijbestellen? Neem dan na het aansluiten en activeren van jouw modem contact op met de klantenservice.

Installatie

Om gebruik te kunnen maken van telecomdiensten, moet de apparatuur in dit installatiepakket aangesloten worden.

Goed nieuws! Bij het samenstellen van je pakket kan je kiezen of je gebruik wilt maken van een installatiemonteur. Wil je liever zelf aan de slag met de installatie? Bekijk dan onze installatie stappenplannen om je op weg te helpen.

Wie is Guidion?

Guidion is het installatiebedrijf waar Caiway gebruik van maakt. Zij weten alles van glasvezel in huis en verzorgen de aansluiting van internet, televisie en telefonie in de woning.

De installatiemonteurs van Guidion zijn gecertificeerde specialisten. Ze gaan in principe pas weer weg nadat ze alles hebben gecontroleerd. Zo kun je er zeker van zijn dat alles werkt. Houd er rekening mee dat er altijd een situatie kan zijn waar de installatiemonteur geen invloed op heeft. In dat geval is afronden van de installatie niet mogelijk. Uiteraard legt de installatiemonteur je dan precies uit hoe dit komt.

Wil je meer informatie over onze monteurs? Klik dan hieronder op de knop.


MEER INFORMATIE  

Heeft deze informatie je geholpen?

Kom je er niet uit?

Elke dag online van 09:00-21:00. Bellen kan doordeweeks van 08:00-21:00 en op zaterdag van 10:00-16:00. Op zondag ook open voor technische vragen van 10:00-16:00.