Eerste factuur

Wij vinden het belangrijk dat je onze facturen begrijpt. We bouwen ze dan ook altijd op dezelfde manier op. Een uitzondering is de factuur nadat je een wijziging hebt doorgevoerd. Omdat Caiway vooruit factureert kan zo’n factuur namelijk betrekking hebben op meer dan een maand. Hoe een factuur er na een aanpassing uitziet, lichten we hieronder met een voorbeeld toe. Je kunt ook de video met uitleg bekijken.

Voorbeeld

Je bestelt op 1 november het Gewoon Slim-pakket. Je activeert dit nieuwe pakket op 11 november. Je ontvangt dan rond 26 november de factuur. Omdat Caiway vooruit factureert, maar de maand november nog niet betaald is, ziet deze factuur er als volgt uit:

periode Product  Bedrag 
 11 november 2017 - 30 november 2017 Gewoon slim  €30,25
 1 december 2017 - 31 december 2017 Gewoon slim  €60,50
 Totaalbedrag    €90.75


Oftewel: op de eerste factuur wordt een deel van de maand november in rekening gebracht. Namelijk vanaf het moment van de pakket-activatie. Ook betaal je vooruit voor december.

De tweede factuur die je rond 23 december ontvangt, ziet er zo uit:

Periode Product  Bedrag
1 januari 2018 - 31 januari 2018 Gewoon Slim €60,50
Totaal bedrag
  €60,50


Oftewel: hier is alleen de maand januari berekend. Dit is de vooruitbetaling die je elke maand zult terugzien. Als je niks aanpast, is de volgende factuur dus net zo opgebouwd.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.