Ik heb een factuur ontvangen na mijn opzegging

Dat kan gebeuren. Bijvoorbeeld als er nog belkosten open stonden. Hoe dat precies in elkaar zit, zie je op de Voorbeeldfactuur eindafrekening belkosten.

Het is ook mogelijk dat je een factuur voor de hele maand ontvangt, terwijl je aan het begin van die maand hebt opgezegd. Als kosten zijn berekend voor dagen waarop je het abonnement niet meer kon gebruiken, storten we dat bedrag uiteraard naar je terug.

Een voorbeeld: je zegt het abonnement op 11 november op. Je ontvangt dan een factuur voor 11 dagen in december, omdat het abonnement een maand na de opzegging doorloopt.

Ook kun je een factuur ontvangen als je bruikleen-apparatuur niet naar Caiway hebt teruggestuurd. We sturen altijd een brief als je inderdaad apparatuur dient terug te sturen. Hebben we die apparatuur na een maand niet ontvangen, dan krijg je een factuur.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).