Het coronavirus: hoe gaan we nu verder

vrijdag 22-05-2020
  • Diensten
  • Wifi
  • Mobiel
  • Interactieve TV

We zijn ruim twee maanden verder. En het coronavirus heeft ons nog steeds in zijn greep. De maatregelen zijn inmiddels wel iets minder streng dan in het begin, maar ze zijn er nog steeds. Wij blijven uiteraard de ontwikkelingen op de voet volgen en nemen extra maatregelen waar nodig. We blijven je hier op de hoogte houden van wat de aanpassingen betekenen voor de diensten die je bij ons afneemt of het contact dat je met ons hebt.

Continuïteit van diensten

De afgelopen maanden hebben we met zijn allen gemerkt hoe belangrijk goed internet is voor veel mensen en bedrijven. Om thuis te werken, thuis les te krijgen of simpelweg thuis te ontspannen. We blijven ons netwerk dan ook 24/7 nauwlettend in de gaten houden.

We hebben voor dit soort situaties een calamiteitenplan, waarin we hebben vastgelegd hoe we ervoor zorgen dat onze diensten altijd beschikbaar blijven. En dat heeft gelukkig gewerkt. Voor nu betekent dit dat onze technici met gepaste maatregelen nieuwe aansluitingen blijven realiseren en problemen oplossen waar dat nodig is.

Klantenservice aan de telefoon

Natuurlijk doen we er alles aan om onze (klanten)service op hetzelfde niveau te houden zoals je van ons gewend bent. We zijn telefonisch weer gewoon bereikbaar, hoewel de wachttijd af en toe nog wel iets langer kan zijn. En natuurlijk kun je ons ook nog steeds bereiken via onze online kanalen zoals de chat op de site, WhatsApp of Facebook Messenger..

Winkels

Onze winkels zijn even gesloten geweest maar zijn op dit moment weer gewoon open. De service is nog steeds zoals je van ons mag verwachten maar onze medewerkers schudden nog steeds geen handen en houden 1,5 meter afstand. De winkel is hier ook op aangepast. Van onze klanten verwachten we dat zij ook het advies van de overheid volgen. Ben je verkouden of grieperig kom dan niet naar de winkel maar stel je vraag telefonisch, via WhatsApp of online via chat.

Bezoek van een installatie- of signaalmonteur

Heb je een monteursbezoek gepland voor een nieuwe aansluiting of het verhelpen van een probleem, dan kun je ervan uitgaan dat deze afspraak gewoon doorgaat. Juist nu veel mensen thuiswerken is het belangrijk dat onze klanten een goede internetverbinding hebben.

Wij zetten alleen monteurs in die fit en gezond zijn. Wil je het bezoek liever toch afzeggen of verzetten, meld dit dan minimaal 24 uur van tevoren. Ook onze monteurs houden zich aan het advies van het RIVM. Zo schudden ze geen hand en houden ze 1,5 meter afstand. Dat wordt ook van onze klanten verwacht.

Zorg er ook voor dat de ruimte waar de monteur zijn werkzaamheden moet uitvoeren vrij is en dat er niet meer dan drie personen (inclusief monteur) in de ruimte aanwezig zijn. Wil je meer weten over de inzet van monteurs lees dan de veelgestelde vragen.

De extra zenders die we toegevoegd hebben aan het basis tv-pakket zijn nog tot 1 juni beschikbaar.

Hoe zit het met ...?

Veelgestelde vragen over onze dienstverlening in verband met het coronavirus hebben we voor je op een rij gezet.

Bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen