Het coronavirus: wat betekent dit voor onze dienstverlening

maandag 23-03-2020
  • Diensten
  • Wifi
  • Mobiel
  • Interactieve TV

Het coronavirus zorgt voor veel onrust in Nederland. Ook wij volgen de ontwikkelingen op de voet en nemen maatregelen waar nodig. Mogelijk vraag je je af wat dit betekent voor de diensten die je bij ons afneemt of het contact dat je met ons hebt. De maatregelen die in Nederland worden genomen wijzigen vrijwel elke dag. Daarom houden we je hier steeds op de hoogte van hoe we onze service aanpassen aan de omstandigheden.

Continuïteit van diensten

Het internet is voor veel mensen en bedrijven vrijwel onmisbaar geworden. We houden daarom 24/7 ons netwerk nauwlettend in de gaten. Juist in een crisissituatie zoals nu met de uitbraak van het coronavirus realiseren we ons dat een goede internetverbinding erg belangrijk is om bijvoorbeeld thuis te kunnen werken.

We hebben voor dit soort situaties daarom een calamiteitenplan, waarin we hebben vastgelegd hoe we ervoor zorgen dat onze diensten altijd beschikbaar blijven. Voor nu betekent dit dat onze technici met gepaste maatregelen nieuwe aansluitingen blijven realiseren en problemen oplossen waar dat nodig is.

Klantenservice aan de telefoon

Natuurlijk doen we er alles aan om onze service op hetzelfde niveau te houden zoals je van ons gewend bent. We zijn telefonisch bereikbaar, maar de wachttijd kan langer zijn. Door de maatregelen die zijn genomen vanwege het coronavirus werken ook veel van onze collega’s vanuit huis, daardoor zijn we beter bereikbaar via onze onlinekanalen.

Stel je vragen daarom zoveel mogelijk via onze onlinekanalen: via chat op de site, WhatsApp of Facebook Messenger. Dan kunnen we je beter helpen. Is je vraag niet heel dringend dan stellen we het op prijs als je deze vraag op een later moment stelt.

Winkels

Op dit moment is er geen reden om onze winkels te sluiten. Wanneer de Rijksoverheid de maatregelen aanscherpt, kan het gebeuren dat onze winkels de deuren sluiten. Op dit moment is daar nog geen sprake van, maar we nemen wel wat voorzorgsmaatregelen.

De service kan wat anders zijn dan je van ons gewend bent. Dat komt omdat onze medewerkers op dit moment even geen handen schudden en 1,5 meter afstand houden. We verwachten van onze klanten dat zij ook dit advies van de overheid volgen. Ben je verkouden of grieperig stel je vraag dan online via chat.

Bezoek van een installatie- of signaalmonteur

Heb je een monteursbezoek gepland voor een nieuwe aansluiting of het verhelpen van een probleem, dan kun je ervan uitgaan dat deze afspraak gewoon doorgaat. Juist nu veel mensen thuiswerken is het belangrijk dat onze klanten een goede internetverbinding hebben.

Wij zetten alleen monteurs in die fit en gezond zijn. Wil je het bezoek liever toch afzeggen of verzetten, meld dit dan 24 uur van tevoren. Ook onze monteurs houden zich aan het advies van het RIVM. Zo schudden ze geen hand en houden ze 1,5 meter afstand. Dat wordt ook van onze klanten verwacht.

Zorg er ook voor dat de ruimte waar de monteur zijn werkzaamheden moet uitvoeren vrij is en dat er niet meer dan drie personen (inclusief monteur) in de ruimte aanwezig zijn. Wil je meer weten over de inzet van monteurs lees dan de veelgestelde vragen.

Bekijk veelgestelde vragen vanwege het coronavirus