Het coronavirus: hoe gaan we nu verder

dinsdag 15-12-2020
  • Diensten
  • Wifi
  • Mobiel
  • Interactieve TV

Dit artikel is op donderdag 17 december 2020 voor het laatst bijgewerkt.

We zijn ruim negen 
maanden verder en het coronavirus heeft ons nog steeds in zijn greep. De maatregelen zijn sinds vandaag weer aangescherpt. 
Wij blijven uiteraard de ontwikkelingen op de voet volgen en nemen extra maatregelen waar nodig. We blijven je hier op de hoogte houden van wat de aanpassingen betekenen voor de diensten die je bij ons afneemt of het contact dat je met ons hebt.

Continuïteit van diensten

De afgelopen maanden hebben we met zijn allen gemerkt hoe belangrijk goed internet is voor veel mensen en bedrijven. Om thuis te werken, thuis les te krijgen of simpelweg thuis te ontspannen. We blijven ons netwerk dan ook 24/7 nauwlettend in de gaten houden.

We hebben voor dit soort situaties een calamiteitenplan, waarin we hebben vastgelegd hoe we ervoor zorgen dat onze diensten altijd beschikbaar blijven. En dat heeft gelukkig gewerkt. Voor nu betekent dit dat onze technici met gepaste maatregelen nieuwe aansluitingen blijven realiseren en problemen oplossen waar dat nodig is.

Klantenservice aan de telefoon

Natuurlijk doen we er alles aan om onze (klanten)service op hetzelfde niveau te houden zoals je van ons gewend bent. We zijn telefonisch gewoon bereikbaar, hoewel de wachttijd af en toe nog wel iets langer kan zijn. En natuurlijk kun je ons ook nog steeds bereiken via onze online kanalen zoals de chat op de site of Facebook Messenger.

Winkels

Onze winkel in Naaldwijk is tijdelijk gesloten vanwege de nieuwe maatregelen. Natuurlijk blijven we je graag van dienst via onze andere kanalen. Je kunt ons telefonisch bereiken of online via chat.

Bezoek van een installatie- of signaalmonteur

Heb je een monteursbezoek gepland voor een nieuwe aansluiting of het verhelpen van een probleem, dan kun je ervan uitgaan dat deze afspraak gewoon doorgaat. Juist nu veel mensen thuiswerken is het belangrijk dat onze klanten een goede internetverbinding hebben.

Wij zetten alleen monteurs in die fit en gezond zijn. Wil je het bezoek liever toch afzeggen of verzetten? Je kunt je afspraak altijd verzetten, geef dat altijd aan ons door. Ook onze monteurs houden zich aan het advies van het RIVM. Zo schudden ze geen hand en houden ze 1,5 meter afstand. Dat wordt ook van onze klanten verwacht.

Zorg er ook voor dat de ruimte waar de monteur zijn werkzaamheden moet uitvoeren vrij is en dat er niet meer dan drie personen (inclusief monteur) in de ruimte aanwezig zijn. Wil je meer weten over de inzet van monteurs lees dan de veelgestelde vragen.

Update PostNL: door drukte is het mogelijk dat het langer duurt om je PostNL-bestelling te bezorgen. Ook heeft PostNL eigen maatregelen opgesteld met betrekking tot bezorgingen aan de deur. Bekijk alle informatie over bezorgingen via PostNL op hun informatiepagina.

Hoe zit het met ...?

Veelgestelde vragen over onze dienstverlening in verband met het coronavirus hebben we voor je op een rij gezet.

Bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen