Diensten Klantenservice Mobiel Interactieve TV Televisie Internet

Wij hebben de tweede prijs voor best bereikbare klantenservice!

vrijdag 22 december 2023

Caiway is tweede geworden in het helpdeskonderzoek van ProviderCheck. Er is meerdere keren naar onze klantenservice gebeld met verschillende vragen. Zo is berekend hoe lang klanten gemiddeld moeten wachten. Onze wachttijd is gemiddeld 2 minuten en 44 seconden. Vorig jaar hadden we nog de achtste plek maar door onze inspanningen, zijn we dit jaar gestegen naar de tweede plek. En daar zijn we trots op!

 

20 telefoontjes naar 8 providers

ProviderCheck doet sinds 2018 jaarlijks onderzoek naar welke telecomprovider de snelste klantenservice heeft via de telefoon. In oktober zijn acht providers twintig keer gebeld met vier verschillende vragen. De vragen die ProviderCheck stelde waren bijvoorbeeld: “Ik wil mijn abonnement opzeggen”, “Ik heb een vraag over mijn factuur”, “Ik wil mijn internetpakket aanpassen” en “Mijn internet werkt niet of is traag”.

 

Caiway tweede

 

  • DELTA | 02:22
  • Caiway | 02:44
  • Odido | 04:10
  • Youfone | 04:21
  • Ziggo | 04:33
  • KPN | 04:59
  • Online.nl | 05:53
  • Budget Alles-in-1 | 13:53
Onze klantenservice is ook bereikbaar via chat, Facebook en in onze servicepunten.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief