Op deze pagina:

Administratie

Alles over het aanpassen van je gegevens, adres, voorkeuren, wachtwoorden en meer.

Contactgegevens aanpassen

Op Mijn Caiway pas je snel en eenvoudig je contactgegevens aan:

E-mailadres
Telefoonnummer
Mobiel nummer

Op Mijn Caiway pas je ook eenvoudig zelf je rekeningnummer aan.

Mijn Caiway

Naamswijziging / contractovername

Ga je trouwen, samenwonen of scheiden? Dan kun je de naam op het contract veranderen. Dit kan ook als de contracteigenaar overlijdt of verhuist, maar het abonnement actief blijft onder een andere naam.

Het wijzigen van de naam op het contract kan alleen als het modem of smartcard op het huidige adres blijft met hetzelfde abonnement. Ook mag het abonnement niet geblokkeerd zijn vanwege een betalingsachterstand.

Je kunt de wijziging doorgeven door het wijzigingsfomulier te downloaden en ingevuld aan ons terug te sturen per e-mail.

Download contractovername formulier Download wijzigen tenaamstellingsformulier

verhuizing doorgeven

2 weken voor je verhuizing

Geef uiterlijk twee weken voor je verhuizing je nieuwe adres en verhuisdatum aan ons door. Dit kan via onze klantenservice. Je neemt je (wifi)-modem gewoon mee naar je nieuwe woning. Wel zo handig.


Geef je verhuizing door

Nieuwbouwwoning

Gefeliciteerd met je nieuwe woning. uiteraard wil je zo snel mogelijk genieten van razendsnel internet en interactieve tv. We vertellen je graag wat de mogelijkheden zijn. Kijk voor alle informatie en de mogelijkheden op de nieuwbouw pagina.

Meer over nieuwbouw

Hulp bij installatie

Verhuis je naar een huis of een adres dat nog geen Caiway-aansluiting heeft? Geen probleem. De apparatuur van Caiway installeer je makkelijk zelf. We hebben voor de meeste van onze producten een handig stappenplan ontwikkeld.

Ga naar hulp bij installatie

Betaalwijze aanpassen

Overstappen naar automatische incasso is superhandig. Je bent dan nooit meer te laat met het betalen van je factuur. En het is ook nog eens goed voor het milieu: zeg maar dag tegen die papieren factuur. Je automatische incasso start vanaf de eerstvolgende factuur. Een openstaande factuur moet je dus nog wel handmatig betalen.

Het termijnbedrag wordt rond de 23e van de maand afgeschreven. Niet eens met een incasso? Dan kun je deze binnen 56 dagen na betaling terugboeken. Zo houd je de regie over je betalingen.

Wijzig je betaalwijze

Wachtwoord aanpassen

Mijn Caiway

Wachtwoord of gebruikersnaam voor je Mijn Caiway-account vergeten? Kan gebeuren. Vraag hier een nieuwe aan. We mailen je dan een nieuw wachtwoord of gebruikersnaam.


Vraag nieuw wachtwoord aan

E-mail

Lukt het inloggen op je e-mail niet? Pas eenvoudig je wachtwoord aan op Mijn Caiway. 



Pas wachtwoord aan

TV app

Ben je het wachtwoord vergeten waarmee je inlogt op de TV-app? Dit is hetzelfde waoord waarmee je inlogt in je e-mail. Ben je je wachtwoord vergeten? Pas dan je wachtwoord aan op Mijn Caiway.

Pas wachtwoord aan

Contract beƫindigen

Overlijden

Gecondoleerd met dit verlies. Met een formulier kun je doorgeven of de persoon die in de woning achterblijft het contract wil overnemen. Heb je meer vragen of blijft er niemand achter in de woning of heb je een andere vraag? Bel ons dan op 088 2249 111

Download formulier

Aanvraag annuleren

Toch aan het twijfelen aan je bestelling en wil je je bestelling aanpassen of annuleren? Bel ons dan op 088 2249 111 of vul het formulier in.


Aanvraag annuleren

Contract opzeggen

Voor al je vragen over het opzeggen van je contract kun je terecht bij de klantenservice via 088 2249 111








Neem contact op

Apparatuur retour

Contract beëindigd? Stuur dan uiterlijk 14 dagen na de einddatum je apparatuur retour. Dit kan kosteloos naar onderstaand antwoordnummer:

Apparatuur retour tbv Caiway
Antwoordnummer 17091
2650 VK, Bleiswijk

Gebruik voor het terugsturen een stevige doos. Stuur ook het retourformulier mee, en bewaar het verzendbewijs goed.

Download retourformulier

Abonnement wijzigen

Je producten aanpassen

Wil je een van je Caiway producten of diensten aanpassen? Bijvoorbeeld een tv-pakket toevoegen? Dan kan dat in de meeste gevallen gewoon in Mijn Caiway.

Producten aanpassen

Na bestelling

Wanneer je je product wijzigt ontvang je van ons een bestelbevestiging met daarop de ingangsdatum.

Nieuwe hardware?

heb je een bestelling geplaatst waarbij je nieuwe hardware krijgt? Dan ontvang je automatisch een e-mail met een bevestiging en een overzicht van je bestelling. Ongeveer twee weken voor je je pakket ontvangt, sturen we je een e-mail met wat er verder gaat gebeuren.

Installatie

Installatie van je producten doe je aan de hand van de stappen in de handleiding die je bij je product vind. Voor de meeste van onze producten hebben we ook een video voor de installatie. 

Installatie garantie

Heb je ervoor gekozen om je pakket zelf te installeren en kom je er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice. ZIj kunnen je verder helpen.

De eerste keer je producten gebruiken

E-mail

Om van je Caiway e-mail-account gebruik te kunnnen maken moet je eerst je wachtwoord instellen. Dit doe je door de volgende stappen te volgen:
- Log in op Mijn Caiway en klik op het tabblad "Zelf regelen" 
- Klik op "Beheer e-mailadressen". 
- Als laatste klik je op het slotje en stel je je  wachtwoord in. 
Op Mijn Caiway kun je ook tot 4 extra e-mailadressen toevoegen.

Producten instellen

Je kunt in Mijn Caiway de volgende producteneenvoudig instellen:

- Veilig internet
- Geheim nummer of nummerblokkering
- Smartcards

Je vindt hier ook informatie over productinstellingen zoals bijvoorbeeld de TV app. 

Je vaste telefoonnummer

Maak je gebruik van vaste telefonie en heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kun je in de meeste gevallen op de dag van installatie al bellen met je vertrouwde telefoonnummer. Je ontvangt van ons een e-mail en sms zodra we starten met de verhuizing en een wanneer dit gelukt is.

Goed om te weten: Je gesprekskosten worden altijd achteraf in rekening gebracht. Benieuwd naar de specificatie? Ook die bekijk je via Mijn Caiway.