Bezoek van de monteur

Heb je een e-mail of SMS over een bezoek van de Rekam-monteur ontvangen? Dan staat hij of zij binnen twee werkdagen op de stoep. Wat mag je van dit bezoek verwachten? En wat zijn de eventuele vervolgstappen? We lichten het graag voor je toe!

Wat gaat rekam doen?

Zoals je misschien weet, is Rekam de netwerkbeheerder. In eerste instantie voeren ze hun werkzaamheden dan ook buiten de woning uit. De monteur wil uiteraard wel graag weten of de werkzaamheden het probleem hebben verholpen en zal bij je aanbellen om te kijken of alles weer goed werkt. Ben je er niet, dan laat de monteur een briefje achter. Daarop staat of de storing is opgelost of dat een bezoek aan huis nodig is.

Bezoek aan huis noodzakelijk?

Is een bezoek aan huis noodzakelijk? Of is het probleem volgens de monteur opgelost, maar ervaar je toch nog issues? Neem dan binnen 8 dagen contact op met Rekam. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30 - 17:00 uur op telefoonnummer: 0182 585 555.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).