Bezoek van de caiway-monteur

Heb je een e-mail en/of SMS van ons ontvangen waarin is aangegeven wanneer de Caiway-monteur bij je langskomt? En wil je weten wat je mag verwachten én hoe je je op het bezoek kunt voorbereiden, zodat alles snel en soepel verloopt? We lichten het hieronder voor je toe!

Wat mag ik van het bezoek verwachten?

Onze monteur arriveert binnen het afgesproken tijdsblok. Bij aankomst stelt de monteur zich voor en legitimeert zich. Caiway-monteurs zijn professionals. Je mag dus verwachten dat de monteur vriendelijk en deskundig is én dat hij of zij de tijd neemt om alles goed voor je op te lossen. Ook beantwoordt de monteur eventuele vragen die met de werkzaamheden te maken hebben.

 

Afzeggen monteursafspraak

Ben je op het tijdstip van de monteursafspraak verhinderd? Of is de storing inmiddels opgelost? Zeg dan op tijd (minimaal 24 uur van tevoren) de afspraak af. Mail hiervoor naar afspraak@caiway.nl of neem contact op via 088 2249 111 (tarief 088-nummer) of 1200 (gratis voor telefonieklanten). Onze Klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 10:00 tot 16:00 uur.

 

 

monteursbezoek

  • Hoe herken ik de monteur?
    De monteur legitimeert zich bij aankomst. Als dat niet gebeurt (ook onze monteurs kunnen het wel eens vergeten), vraag dan om legitimatie.
  • Hoe voorkom ik dat de voorrijkosten in rekening worden gebracht?
    Controleer altijd je eigen installatie voordat je een monteur laat komen. Volg bijvoorbeeld de handleiding Korte Kabeltest uitvoeren. Omdat er ook voorrijkosten in rekening worden gebracht als de monteur voor een gesloten deur staat, is het belangrijk dat je de afspraak tijdig afzegt/verzet als je bent verhinderd.